کد خبر : 2003305 | 30 بهمن 1402 ساعت 17:47 | 5.4K بازدید | 5 دیدگاه

با وجود شروع فیفادی از اواخر اسفندماه

شاید هفته 21 لیگ برتر هم قبل از عید برگزار شود!

با وجود اینکه برنامه لیگ برتر تا هفته هجدهم اعلام شده، اما سهیل مهدی می‌گوید برنامه هفته‌های بعد هم آماده است.

شاید هفته 21 لیگ برتر هم قبل از عید برگزار شود!

به گزارش "ورزش سه" تاریخ و زمان دقیق برگزاری مسابقات دو هفته بعدی لیگ برتر در هفته‌های هفدهم و هجدهم اعلام شده اما بازی عقب افتاده سپاهان فعلا اعلام برنامه هفته‌های بعدی را به تعویق انداخته است.

سهیل مهدی در پاسخ به اینکه چند هفته از بازی‌های لیگ برتر قرار است پیش از اردوی تیم ملی در فیفادی و تعطیلات نوروز 1403 برگزار شود، گفت: برنامه من آماده است اما منتظر مشخص شدن نتیجه دیدار دور برگشت سپاهان مقابل الهلال هستیم تا وضعیت بازی‌های معوقه این تیم مشخص شود. دست‌کم می‌خواهیم برنامه مسابقات را تا شب عید در همین روزهای آتی اعلام کنیم. ضمن اینکه باید استعلام اردوی تیم ملی را هم ظرف امروز و فردا بگیریم.

او در مصاحبه با فارس گفته است: قرار است نشستی را با امیر قلعه‌نویی در این مورد برگزار کنیم. فیفادی بعدی از 26 یا 27 اسفند شروع می‌شود. قصد داریم با در اختیار گرفتن برنامه اردوی تیم ملی برای 2 بازی مقدماتی جام جهانی مقابل ترکمنستان، برنامه دقیقی را برای لیگ برتر اعلام کنیم تا دیگر دستخوش تغییر نشود. البته برای برگزاری مسابقات باید ملاحظات مختلفی که در اسفند وجود دارد هم رعایت کنیم. همین موارد دست مرا هم بسته است. 

مهدی در پاسخ به این سوال که آیا هفته بیستم لیگ برتر پایان‌بخش مسابقات پیش از تعطیلات آینده است، گفت: باید دید چه مقدار برای برگزاری بازی‌ها جا داریم اما محتمل است که هفته بیست و یکم را هم قبل از این تعطیلات برگزار کنیم. از آن طرف شاید نتوانیم با توجه به لیالی قدر پس از بازی دوم ایران با ترکمنستان (7 فروردین) در سایر روزهای نوروز بازی برگزار کنیم.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درمورد دلیل تغییر ساعت برخی بازی‌های لیگ که هر هفته تکرار می‌شود، گفت: شرایط پروازی، موارد خاص برخی شهرها و افزایش درخواست تماشاگران برای حضور در ورزشگاه‌ها جزء این دلایل است.

دیدگاه‌ها