کد خبر : 2003314 | 30 بهمن 1402 ساعت 18:28 | 33.8K بازدید | 9 دیدگاه

بدشانس‌ترین بازیکن اروپا سه‌باره صلیبی داد!

ساشا کالادزیچ، مهاجم بلژیکی، برای سومین بار در دوران حرفه‌ای خود با پارگی رباط صلیبی مواجه شده است.

بدشانس‌ترین بازیکن اروپا سه‌باره صلیبی داد!

به گزارش "ورزش سه"، ساشا کالادزیچ دچار سومین پارگی رباط صلیبی دوران حرفه‌ای خود شده و چند ماه از میادین دور خواهد بود. اینکه آیا این مهاجم بار دیگر برای آینتراخت فرانکفورت بازی خواهد کرد یا خیر جای سوال دارد.

همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، کالادزیچ که در جریان دیدار آینتراخت فرانکفورت مقابل فرایبورگ مصدوم شده بود، دچار پارگی رباط صلیبی و رباط جانبی زانوی راست شده است.

همان‌طور که باشگاه آینتراخت اعلام کرده این مهاجم اتریشی برای مدت نامعلومی از میادین دور خواهد بود. کالادزیچ که در زمستان به صورت قرضی از ولورهمپتون به آینتراخت رفت، برای سومین بار این آسیب دیدگی شدید را تجربه می‌کند.

1992613

پس از انتقال به اشتوتگارت در تابستان 2019، او در یک بازی دوستانه پیش فصل دچار مصدومیت رباط صلیبی شد. 3 سال بعد، رباط صلیبی او درست پس از چند دقیقه در اولین بازی لیگ برتری‌اش برای ولورهپتون پاره شد. هر دو مصدومیت او روی زانوی چپ اتفاق افتاده بود. حالا فصل برای این بازیکن 26 ساله به پایان رسیده و هیچ شانسی برای شرکت در مسابقات یورو 2024 به میزبانی آلمان ندارد.

این بازیکن تا سال 2027 با ولورهمپتون قرارداد دارد. در حال حاضر باشگاه آلمانی وظیفه دارد تا مراحل درمانی کالادزیچ را زیر نظر داشته باشد.

دیدگاه‌ها