کد خبر : 2003352 | 30 بهمن 1402 ساعت 20:50 | 13.2K بازدید | 1 دیدگاه

طلسم ستاره الاهلی شکست: گلزنی بعد از ۱۸ بازی!

روبرتو فیرمینو، ستاره الاهلی، موفق شد بعد از 18 بازی دوباره برای این تیم در لیگ عربستان گلزنی کند.

طلسم ستاره الاهلی شکست: گلزنی بعد از ۱۸ بازی!

به گزارش "ورزش سه"، فیرمینو در وقت‌های تلف شده نیمه اول دیدار تیمش مقابل الخدود از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد، هرچند که تیمش در نهایت 3-2 شکست خورد. این اولین شکست الاهلی در لیگ عربستان از 27 اکتبر بوده است.

فیرمینو که 111 گل برای لیورپول به ثمر رساند و یکی از درخشان‌ترین ستاره‌های تیم یورگن کلوپ بود، در اولین بازی خود در لیگ برتر عربستان در ماه آگوست هت‌تریک کرد و با رسیدن به مقام کاپیتانی تیم جدیدش به نظر در مسیر درستی در خاورمیانه قرار داشت تا اینکه پس از شکست مقابل الهلال، صدرنشین لیگ در ماه اکتبر، ناگهان از ترکیب اصلی خط خورد. این بازیکن برزیلی 32 ساله از اولین بازی خود دیگر گلی نزده بود و حالا بعد از 18 بازی پایش به گلزنی باز شد. از ماه اکتبر، بیشتر این بازی‌ها او به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته است.

1992678

فرانک کسیه، هافبک سابق بارسلونا، در ماه‌های اخیر بازوبند الاهلی را بر بازو بسته است و فیرمینو به طور منظم از ترکیب اصلی حذف می‌شود. اما غیبت ملی‌پوش ساحل عاجی به دلیل حضور در فینال و قهرمانی در جام ملت‌های آفریقا این شانس را به فیرمینو داد تا اولین بازی فیکس خود را در چند ماه اخیر تجربه کند.

با این شکست، الاهلی در رده سوم قرار گرفته است و 16 امتیاز با الهلال، صدرنشین مقتدر لیگ عربستان، فاصله دارد که شانس رسیدن به عنوان قهرمانی در لیگ برتر عربستان سعودی از سال 2018 را برای این تیم غیرممکن می‌کند. با این حال، فاصله مطمئن پنج امتیازی این تیم نسبت به تیم رده چهارمی التعاون، فیرمینو و یارانش را در موقعیتی قرار می‌دهد تا حداقل پایان فصل در جمع سه تیم برتر قرار بگیرند و بنابراین فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشند.

دیدگاه‌ها