کد خبر : 2003373 | 30 بهمن 1402 ساعت 22:14 | 39.2K بازدید | 7 دیدگاه

با جدایی اوسیمن، ناپولی به دنبال بهترین بازیکنان اروپا

با جدایی احتمالی ویکتور اوسیمن در پایان فصل، ناپولی به فکر یافتن جانشین برای این مهاجم نیجریه‌ای افتاده است.

با جدایی اوسیمن، ناپولی به دنبال بهترین بازیکنان اروپا

به گزارش "ورزش سه"، ویکتور اوسیمن تمایل دارد ناپولی را در پایان فصل ترک کند و باشگاه ایتالیایی چاره‌ای جز موافقت با این تصمیم او نخواهد داشت.

مهاجم ۲۵ ساله درست قبل از کریسمس قرارداد جدیدی با باشگاه منعقد کرد و مدت حضور خود را در ناپل تا ژوئن ۲۰۲۶ تمدید کرد. البته این تمدید بیشتر به خاطر بیشتر کردن بند آزادسازی بود که مبلغ آن تا ۱۳۰ میلیون یورو افزایش داده شد.

اوسیمن اخیراً به مطبوعات گفته است که در حال حاضر قدم بعدی خود را مشخص کرده است و اکنون انتظار می‌رود در پایان فصل درخواست خروج بدهد. پاری سن ژرمن پس از جدایی کیلیان امباپه، به‌شدت خواهان جذب این ستاره خواهد بود.

1984162

رسانه‌های ایتالیایی گزارش داده‌اند که ناپولی شروع به تهیه لیستی برای جایگزینی اوسیمن کرده است. یکی از این بازیکنان جاشوا زیرکزی، ستاره بولونیاست. او بازیکن فوق‌العاده‌ای است اما بند آزادسازی ۴۰ میلیون یورویی‌اش فقط برای بایرن مونیخ فعال است و ناپلی‌ها برای به خدمت گرفتن او باید مبلغ بیشتری هزینه کنند.

جاناتان دیوید از لیل هم یک گزینه دیگر است. ناپولی از تابستان با او تماس‌هایی داشته است. قرارداد او در ژوئن ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد و برای تمدید قرارداد با تیم فرانسوی به توافق نرسیده است.

ناپولی همچنین ویکتور بونیفیس از بایر لورکوزن و سانتیاگو خیمنز از فاینورد را هم زیر نظر دارد. با توجه به اینکه انتظار می‌رود فروش اوسیمن بیش از ۱۰۰ میلیون یورو درآمد به همراه داشته باشد، باشگاه می‌تواند برای هدف مورد نظر خود مبلغ زیادی پرداخت کند.

دیدگاه‌ها