کد خبر : 2003505 | 01 اسفند 1402 ساعت 14:05 | 27.4K بازدید | 18 دیدگاه

حتی با خرید امباپه: همه ستاره‌های رئال می‌مانند

هزینه‌های سنگین جذب کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، فشاری به رئال مادرید برای فروش ستاره‌هایش نخواهد آورد.

حتی با خرید امباپه: همه ستاره‌های رئال می‌مانند

به گزارش "ورزش سه"، امباپه هفته گذشته رسما اعلام کرد که در پایان فصل از پاری سن ژرمن جدا خواهد شد و حالا همه منتظر دیدن او با پیراهن رئال مادرید در فصل آینده هستند. 

گفته می‌شود که این بازیکن با رئال به توافق نهایی رسیده و مارکا حتی روز گذشته مدعی شد که قرارداد رسمی هم بین آنها به امضا رسیده است اما مذاکرات درباره مسائلی مانند حق پخش تصاویر و حضور او در المپیک 2024 ادامه دارد. 

هزینه سنگین انتقال این بازیکن به سانتیاگو برنابئو باعث شد که شایعاتی درباره احتمال فروش بعضی از ستاره‌های جوان رئال در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو مطرح شود اما نشریه اسپانیایی رلوو خبر داده که این باشگاه نیازی به انجام این کار نخواهد داشت. 

1989612

شرایط مالی رئال در چند فصل اخیر خوب پیش رفته و همین باعث شده که آنها هیچ اجباری به فروش بازیکن برای تامین هزینه این ستاره فرانسوی نداشته باشند. خصوصا که بازیکنانی مانند وینیسیوس جونیور، رودریگو و سایر بازیکنان جوان برای پرز بسیار ارزشمند هستند. 

رئال معتقد است که فروش این بازیکن غیرممکن است و کارلو آنچلوتی هم حساب ویژه‌ای روی آنها باز کرده و انتظار دارد که فصلی درخشان را در پیش داشته باشد.

دیدگاه‌ها