کد خبر : 2003520 | 01 اسفند 1402 ساعت 15:08 | 42.5K بازدید | 20 دیدگاه

ادعای ایجنت ستاره بایرن: رئال او را می‌خواهد!

نیدال هوسا، ایجنت آلفونسو دیویس مدافع بایرن مونیخ، اعلام کرد که رئال مادرید یکی از باشگاه‌هایی است که به این بازیکن کانادایی علاقه دارد.

ادعای ایجنت ستاره بایرن: رئال او را می‌خواهد!

به گزارش "ورزش سه"، آلفونسو دیویس کانادایی، مدافع بایرن مونیخ، یکی از بازیکنانی است که نام او به عنوان اهداف احتمالی رئال مادرید در نقل و انتقالات تابستانی مطرح می‌شود.

نیدال هوسا، ایجنت دیویس، به روزنامه موندو دپورتیوو درباره امتناع جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس سابق بارسلونا از جذب دیویس به دلیل کانادایی بودنش، گفت: "او در آن زمان 17 سال داشت. آن‌ها در بارسلونا به او علاقه داشتند، اما او برای تیم دوم بازی می‌کرد. وقتی باشگاه‌های بزرگ به کانادا می‌آیند، بازیکن کانادایی جذب نمی‌کنند. این اتفاق نه تنها در بارسلونا، بلکه برای باشگاه‌هایی در لیگ برتر انگلیس نیز رخ داد که علاقه‌مند به جذب او بودند. اما آنچه که گفتم در مورد بارسا اتفاق افتاد، بنابراین تصمیم گرفتیم به آلمان برویم زیرا بایرن مونیخ بهترین برنامه را برای آلفونسو داشت."

1992876

او درباره احتمال انتقال دیویس به بارسلونا گفت: "ما هرگز درها را به روی چیزی نمی‌بندیم. منظورم این است که در همیشه باز است. بارسلونا باشگاه بزرگ و تاریخی است، بنابراین هر چیزی ممکن است و ما هرگز درها را نمی‌بندیم. ما بعد از این فصل خواهیم دید که چه اتفاقی می‌افتد."

از هوسا پرسیده شد که آیا رابطه‌ای با رئال مادرید دارد یا خیر، و او پاسخ داد: "مطمئنم که رئال مادرید می‌تواند یکی از باشگاه‌هایی باشد که دوست دارد دیویس را در ترکیب خود داشته باشد و ممکن است در لیگ برتر نیز به او علاقه داشته باشند. همه دوست دارند یکی از بهترین دفاع چپ‌های جهان را داشته باشند."

از او پرسیده شد که آیا دیویس با داوید آلابا در مورد رئال مادرید صحبت کرده است یا خیر، او پاسخ داد: "او 3 سال با آلابا بازی کرد. آن‌ها با هم دوست هستند و مدام صحبت می‌کنند، اما این صحبت‌های خصوصی بین آنهاست و من از همه چیز اطلاعی ندارم.  مطمئنم آلابا دوست دارد دوباره با او بازی کند. او ممکن است در این باره با دیویس صحبت کرده باشد. دیویس همچنین در باشگاه‌های دیگر هم دوست دارد و برخی از باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس و لالیگا را می‌شناسد."

دیدگاه‌ها