کد خبر : 2003531 | 01 اسفند 1402 ساعت 16:40 | 47.2K بازدید | 38 دیدگاه

تیم‌هایی بهتر از بارسا داریم

اعتراف گوندوگان که به مذاق بارسایی‌ها خوش نیامد

ستاره آلمانی بارسا اعتراف کرد که شانس قهرمانی در چمپیونزلیگ نیستند و فعلا باید روی صعود به دور بعد تمرکز کنند.

اعتراف گوندوگان که به مذاق بارسایی‌ها خوش نیامد

به گزارش "ورزش سه"، ایلکای گوندوگان به فاصله یک روز تا بازی حساس برابر ناپولی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان با نشریه "لاونگواردیا" حرف زد. دیداری که فردا شب در ناپل برگزار می‌شود.

1984795

او در مورد این بازی کلیدی گفت: «این بازی همان تعریف واقعی لیگ قهرمانان اروپا است، انتظارات بزرگ. من عاشق این استرس و فشارها هستم. هر بازی از صفر شروع می‌شود. این واقعیت که آنها به تازگی مربی خودشان را تغییر داده‌اند، کار را برای ما آسان نمی‌کند و حتی کار را سخت‌تر می‌کند. تیم‌های دیگری هم در این رقابت‌ها حضور دارند که شانس بیشتر و تجربه بهتری دارند، اما اگر بتوانیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنیم، وارد قلمرو ویژه‌ای می‌شویم. من یک فرد واقع بین هستم، اما می‌دانم که قهرمانی برای همه سخت است.»

ستاره آلمانی در مورد ژاوی گفت: «ژاوی نقش مهمی در آمدن من به بارسلونا داشت. اگر صحبت‌های ما به گونه‌ای دیگر پیش می‌رفت، من اینجا نبودم. او تفاوت را ایجاد کرد و من از این بابت سپاسگزارم. انتظار نداشتم او اعلام کند که در پایان فصل می‌رود اما من به تصمیم او احترام می‌گذارم. ژاوی قبل از خودش به خانواده، بازیکنان و باشگاهش فکر می‌کند. ژاوی بارسا را دوست دارد.»

1992886

گوندوگان در مورد شایعات حضور هانسی فلیک در بارسا گفت: «این در حوزه اختیارات من نیست، اما تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که هانسی فلیک نه تنها یک فرد بزرگ است، بلکه یک مربی بزرگ نیز محسوب می‌شود. او در شرایط بسیار سختی وارد تیم ملی آلمان شد، اما همیشه صادق بود و من برای او احترام زیادی قائلم.»

دیدگاه‌ها