کد خبر : 2003535 | 01 اسفند 1402 ساعت 16:56 | 6.3K بازدید | 37 دیدگاه

مس شهربابک صفر - چادرملو اردکان ۱؛

لیگ یک/ یکه‌تازی چادرملو در لیگ یک همچنان ادامه دارد

شاگردان اخباری در تیم چادرملو موفق شدند یک پیروزی اقتصادی مقابل مس شهر بابک را جشن بگیرند.

لیگ یک/ یکه‌تازی چادرملو در لیگ یک همچنان ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیستم لیگ دسته اول کشور، چادرملوی اردکان و مس شهر بابک در ورزشگاه شهدای مس شهر بابک مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار با توجه به اختلاف یک امتیازی چادرملو با خیبر خرم‌آباد در صدر جدول، از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود.

شاگردان سعید اخباری با ارائه یک نمایش تهاجمی و قابل پسند سعی بر تحت فشار گذاشتن تیم میزبان داشتند و در نهایت هم در دقیقه 19 با ضربه سر اتابک زارعی موفق شدند به گل برسند و تا پایان بازی اگر چه موقعیت‌های بسیار زیادی داشتند، اما دیگر دروازه مسی‌ها باز نشد تا در پایان چادرملوی اردکان در ادامه روند قابل توجه خود به سه امتیازی دیگر برسد تا این تیم حالا با 47 امتیاز در صدر جدول این رقابت‌ها پیشتاز باشد.

چادرملو آخرین بار در هفته هشتم و مهر ماه شکست خوردند و در این مدت حتی در جام حذفی هم از طعم تلخ شکست دوری کردند تا شرایط مطلوبی داشته باشند. در طرف دیگر هم مس شهر بابک با 22 امتیاز در رتبه سیزدهم لیگ آزادگان قرار دارد اما با توجه به حاشیه امنیت خود توانسته از منطقه فانوس به دستان دور باشد، اما قاسم شهبا همچنان در تلاش است تا بتواند به روند ناکامی‌های تیمش پایان دهد و اکنون این اتفاق تا یک دیدار دیگر به عقب افتاد.

دیدگاه‌ها