کد خبر : 2003541 | 01 اسفند 1402 ساعت 17:15 | 14.6K بازدید | 35 دیدگاه

تراکتور بعد از 53 روز در یک مسابقه رسمی!

تیم فوتبال تراکتورسازی بعد از نزدیک به دو ماه فردا در یک مسابقه رسمی به میدان خواهد رفت.

تراکتور بعد از 53 روز در یک مسابقه رسمی!

به گزارش "ورزش سه" تراکتور تبریز در حالی فردا مقابل پرسپولیس به میدان خواهد رفت که مدت‌هاست این تیم را در یک مسابقه رسمی ندیده‌ایم.

از آخرین بازی رسمی این تیم حدود 53 روز خواهد گذشت تا آنها دوباره در یک دیدار مهم به میدان بروند، چرا که آخرین بار در تاریخ 9 دی ماه در هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان به میدان رفتند که در خانه با سه گل به پیروزی رسیدند.
بعد از آن دو مسابقه رسمی تراکتور بنا به دلایل مختلف لغو شده است.

پس از پایان جام ملت‌های آسیا ابتدا قرار بود این تیم در تاریخ یازده بهمن ماه در جام حذفی مقابل چوکای تالش به میان برود که این دیدار به خاطر اتفاقات عجیب تعیین شهر میزبان و ورزشگاه محل مسابقه لغو شد و سرنوشت نامعلومی دارد. همچنین این تیم باید در هفته شانزدهم لیگ برتر مقابل سپاهان قرار می‌گرفت که به خاطر حضور تیم اصفهانی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا این بازی هم به تعویق افتاد.

حالا تراکتوری‌ها که با خریدهای جدیدشان به تهران آمده‌اند، بعد از 53 روز از آخرین بازی لیگ برتری‌شان مقابل پرسپولیس قرار خواهند گرفت.

تی‌تی‌ها در تعطیلات زمستانی به اردوی ترکیه رفتند که در این اردو مقابل وایله دانمارک تن به تساوی 3-3 دادند سپس با یک گل از سد زسکا صوفیه بلغارستان گذشتند اما مقابل نوبهار نمنگان ازبکستان با سه گل شکست خوردند.

آنها پنج روز قبل نیز در یک بازی تدارکاتی موفق به شکست تیم رخش خودرو با نتیجه پنج بر صفر شدند.

دیدگاه‌ها