کد خبر : 2003565 | 01 اسفند 1402 ساعت 19:19 | 62.2K بازدید | 9 دیدگاه

کاپیتان و گلزنی که همه را شگفت‌زده کرد؛

گلزنی سنگین‌ترین فوتسالیست حرفه‌ای زنان در آسیا

ماریا چاریوا، کاپیتان تیم‌ملی فوتسال زنان ترکمنستان، با توجه به فیزیک عجیب و البته قریحه فرد‌ی‌ که در تورنمنت کافا به نمایش گذاشت، نگاه‌های زیادی را به خود معطوف کرد.

گلزنی سنگین‌ترین فوتسالیست حرفه‌ای زنان در آسیا

به گزارش "ورزش سه"، تورنمنت‌ کافا 2024 چندی پیش به میزبانی کشور تاجیکستان آغاز و با قهرمانی مقتدرانه دختران ایران به پایان رسید. این مسابقات که با حضور پنج کشور آسیای مرکزی، قرقیزستان، ایران، تاجیکستان، ترکمنستان و ازبکستان پیگیری شده بود، بازیکنی متفاوت با فیزیکی باورنکردنی را به جامعه فوتسال جهان معرفی کرد. ماریا چاریوا، بازیکنی با وزن غیرعادی و البته خوش استعداد که از بهترین‌های کشورش در این رقابت‌ها بود، تمامی بازیکنان، مربیان و دنبال‌کننده‌های کافا 2024 را حیرت زده کرد.

کاپیتان تیم ملی ترکمنستان در دیدار کشورش برابر تاجیکستان میزبان موفق به گلزنی شد و خوشحالی منحصربه‌فردی را انجام داد و نقش بسزایی در اولین و تنها پیروزی ترکمنستان در این مسابقات را داشت.

1992943

تیم ملی ترکمنستان با یک پیروزی و سه شکست در رده چهارم تورنمنت کافا 2024 جای گرفت و به ادعای رسانه‌های این کشور، عملکردی موفقیت آمیز را بر جای گذاشته است که با رونمایی از سنگین‌ترین کاپیتان فوتسال زنان در آسیا و شاید جهان، برخی از اخبار فوتسال در قاره کهن را به خود اختصاص داده است.

اگرچه چاریوا و هم‌تیمی‌هایش در مصاف با تیم ملی فوتسال ایران، فرصتی برای خودنمایی نداشتند و با نتیجه 9 بر صفر متحمل به شکست سنگینی شدند، اما به هر حال تصاویر و گلزنی کاپیتان ترکمن‌ها بدون شک جالب و فراموش نشدنی خواهد بود.

دیدگاه‌ها