کد خبر : 2003597 | 01 اسفند 1402 ساعت 21:38 | 17.6K بازدید | 18 دیدگاه

خشم دی‌یونگ از خبرنگاران: مزخرف نوشتن را تمام کنید!

فرانکی دی‌یونگ، ستاره بارسلونا، می‌گوید خبرهای در مورد تصمیم او برای ترک بارسلونا دروغ هستند.

خشم دی‌یونگ از خبرنگاران: مزخرف نوشتن را تمام کنید!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا شب در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک هشتم نهایی، به مصاف ناپولی خواهد رفت و دی یونگ در نشست خبری قبل از این بازی به همراه ژاوی هرناندز برای پاسخ دادن به خبرنگاران شرکت کرد. بیشتر سوالات این جلسه حول محور احتمال رفتن این ستاره هلندی از بارسا در تابستان بود، زیرا در روزهای اخیر خبرهای زیادی در این زمینه منتشر شد و حتی اعلام شد که او خیلی جدی به پیشنهاد پاری سن ژرمن هم فکر می‌کند.

بولت مس رفسنجانآینده من در بارسا؟

"راستش را بخواهید من کمی از همه شماها ناراحت هستم. برخی از شما باید واقعا خجالت بکشید که اینقدر اخبار جعلی می‌سازید. این باید متوقف شود. حتی مبلغ حقوقم اعلام شده... من 40 میلیون یورو نمی‌گیرم! من در بارسا خوشحال هستم و امیدوارم که سال‌های زیادی را اینجا بازی کنم. این عددسازی‌ها باید تمام شوند. این کارها را با مربی‌ها و بازیکن‌های زیادی انجام می‌دهید.

1993014

من باشگاه و کارکنانش را خانواده می‌دانم. رسانه‌ها گاهی انتقاد می‌کنند که ایرادی هم ندارد اما نباید دروغ بگویید. هرکس می‌تواند نظر خودش را داشته باشد اما دروغ نسبت دادن آن هم با اطمینان به عنوان یک خبر چیز دیگری است."

او بیشتر عصبانیتش را سر خبرنگار موندو دپورتیو خالی کرد و به او به عنوان نماینده سازمانش گفت که این روزنامه نباید به شایعه پراکنی ادامه دهد.

دیدگاه‌ها