کد خبر : 2003608 | 01 اسفند 1402 ساعت 22:17 | 6.6K بازدید | 23 دیدگاه

نیکفر: در روز بد از بازیکنان سپاهان حمایت کنید

مدیرعامل سپاهان در حاشیه تمرین تیمشان در ریاض در خصوص شرایط شاگردان مورایس صحبت کرد.

نیکفر: در روز بد از بازیکنان سپاهان حمایت کنید

به گزارش "ورزش سه"، منوچهر نیکفر، مدیرعامل باشگاه سپاهان، در حاشیه تمرین تیمشان در ریاض در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: به هرحال امیدوارم از دو تیم الهلال و سپاهان یک بازی خوبی را ببینیم و امیدوارم سپاهان که فرصت‌های زیادی در بازی خانگی از دست داد، در این بازی بتوانیم جبران کند و صعود کنیم. همه بچه‌ها در آمادگی کامل هستند و تلاش می‌کنیم که نتیجه خوبی را برای مردم عزیزمان کسب کنیم.

او در مورد هوادارانشان گفت: صحبت‌هایی که با بچه‌ها داشتم، انگیزه زیادی دارند که برای شادی مردم این اتفاق را رقم بزنند. هواداران سنگ تمام گذاشتند. امیدوارم قدر زحمات این هواداران را بدانیم. هواداران به خاطر ازدحام جمعیت خیلی اذیت شدند و من همین‌جا قول می‌دهم که این مشکلات را برطرف کنیم. سپاهان نسبت به الهلال از لحاظ بودجه پایین‌تر است اما از لحاظ توانایی فنی چیزی کم نداشت و سپاهان فرصت‌های زیادی از دست داد. امیدوارم در ریاض نتیجه بگیریم و باعث شادی دل هواداران شویم.

نیکفر در خصوص میزبانی سپاهان گفت: امکانات خوبی دارند و تا اینجا میزبانی خوب بود و استقبال خوبی انجام دادند. امیدوارم آنها هم از میزبانی ما راضی بوده باشند. آنها با ارسال نامه از میزبانی ما تشکر کردند و امیدوارم با دست پر از اینجا خارج شویم و از میزبانی خوبشان لذت ببریم.

او در مورد حمایت از هواداران گفت: اظهار نظرهای زیادی در فضای مجازی وجود دارد اما اظهارنظر سرمربی تیم به عنوان متخصص خبره واجب‌الامر است، با احترام به هواداران، نظر سرمربی مهم است. اگر بازیکنی روز بدی داشت، باز هم از وی حمایت کنند. هر بازیکن ممکن است روز خوب یا بد داشته باشد. همه بازیکنان با تمام وجود برای تیم تلاش می‌کنند.

دیدگاه‌ها