کد خبر : 2003615 | 01 اسفند 1402 ساعت 22:41 | 13K بازدید | 24 دیدگاه

گواردیولا: هیچ‌کس جرئت ندارد سیتی را دست‌کم بگیرد!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیدار تیمش مقابل برنتفورد گفت تیمش هنوز میل به قهرمانی در جام‌های مختلف را دارد.

گواردیولا: هیچ‌کس جرئت ندارد سیتی را دست‌کم بگیرد!

به گزارش "ورزش سه"، امشب دیدار معوقه هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس بین تیم‌های منچسترسیتی و برنتفورد برگزار خواهد شد. سیتی در ماه دسامبر به دلیل حضور در رقابت‌های جام جهانی باشگاه‌ها مجبور شد که درخواست تعویق این دیدار را داشته باشد. این تیم پشت سر لیورپول 57 امتیازی و آرسنال 55 امتیازی، 53 امتیاز دارد و با پیروزی در بازی امشب می‌تواند رده دوم را از آرسنال پس بگیرد و منتظر لغزش تیم لیورپول بماند.

شاگردان گواردیولا با توقف خانگی در هفته بیست و پنجم با نتیجه 1-1 مقابل چلسی فرصت صدرنشینی را بعد از این بازی معوقه امشب از دست دادند و می‌خواهند دوباره به نوار پیروزی در لیگ برتر بازگردند.

1993048

گواردیولا در مصاحبه کوتاه قبل از بازی در مورد روحیه تیمش برای کسب عناوین گفت: "ما در حال حاضر فوتبال خوبی بازی می‌کنیم و به اوجمان نزدیک شده‌ایم. اما مهمتر از آن، می‌توانم تمایل واضحی را در پسران خودم برای کسب پیروزی ببینم.

آنها میل وحشتناکی برای کسب عناوین جدید دارند. بعد از همه جام‌هایی که در فصول اخیر به دست آوردیم و موفقیت‌های شگفت‌انگیزی که کسب کردیم و تاریخ‌ساز شدیم، دیدن این روحیه فوق العاده است… دوباره هیچ‌ کسی نیست که بتواند ما را دست‌کم بگیرد.”

دیدگاه‌ها