کد خبر : 2003620 | 01 اسفند 1402 ساعت 23:05 | 9K بازدید | 4 دیدگاه

کالزونا: هیچ ترسی از بازیکنان و مربی بارسلونا نداریم

فرانچسکو کالزونا، سرمربی جدید ناپولی، می‌گوید این تیم برای رویارویی با بارسلونا باید همه اتفاقات هفته‌های اخیر را فراموش کند و با ذهنیتی تازه برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان تلاش کند.

کالزونا: هیچ ترسی از بازیکنان و مربی بارسلونا نداریم

به گزارش "ورزش سه"، بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین ناپولی و بارسلونا فرداشب در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونا برگزار خواهد شد.

علی‌رغم گزارش‌ها مبنی بر ماندن والتر ماتزاری تا بعد از این مسابقه، او دیروز برکنار شد و کالزونا به جایش منصوب شد. بنابراین او کسی بود که در نشست خبری ناپولی برای بازی با بارسلونا شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

جو تیم پیش از بازی با بارسا؟
ما از امروز دوره جدیدی را شروع می‌کنیم، دکمه ریست را فشار می‌دهیم و سفر جدیدی را آغاز می‌کنیم. تیمی را پیدا کردم که آماده در اختیار من است. ما به کلمات زیادی نیاز نداریم، ما در حال حاضر به عمل نیاز داریم، بنابراین فورا دست به کار می‌شویم. ما زمان زیادی نداریم، بنابراین به بازیکنان گفتم که دیگر بهانه‌ای نداریم. اکنون وضعیت خود را بهبود ببخشیم. جو روحی تیم خوب است. بازیکنان برای بازی با بارسلونا و صعود به دور بعد انگیزه زیادی دارند.

رویارویی با بارسا؟
واضح است که بارسلونا تیم قدرتمندی است، یکی از بهترین‌های اروپا. حتی اگر روزهای سختی را پشت سر بگذارد باز هم تیم بزرگی است. ولی ما هم ناپولی هستیم، بنابراین از هیچکس نمی‌ترسیم. البته هیچکس نمی‌تواند انکار کند که بارسلونا بازیکنان بزرگ و یک مربی عالی دارد.

1993059

وضعیت جسمی اوسیمن؟
اوسیمن با تیم تمرین کرد، طبیعتاً جلسه طولانی‌ای نبود، زیرا کارهای زیادی برای انجام دادن داشتیم، اما او سرحال بود. همه بازیکنان بعد از جلسه تمرینی فردا مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

پیامی برای هواداران؟
هواداران ناپولی خاص هستند، اما ما باید آنها را با عملکردمان مفتخر و خوشحال کنیم. نیازی نیست از آنها چیزی بخواهیم.

بارسلونا را در طول فصل بررسی کرده‌اید؟
من به‌عنوان یک طرفدار ورزش بارسلونا را بررسی کردم، نه مربی. زیرا مطمئناً انتظار اتفاق دیروز را نداشتم. بسیاری از بازی‌های آنها را دیده‌ام، من انتظار یک بازی سخت را دارم، اما ما برای بردن بازی به آنجا می‌رویم. این ذهنیت من است. بدون توجه به اینکه با چه کسی روبرو هستیم می‌خواهیم ببریم.

دیدگاه‌ها