کد خبر : 2003668 | 02 اسفند 1402 ساعت 09:34 | 28.4K بازدید | 5 دیدگاه

خداحافظی تلخ آقای گل جام ملتهای آفریقا

امیلیو ان‌سوئه، بهترین گلزن جام ملت‌های آفریقا 2023، پس از بحرانی که با فدراسیون گینه استوایی داشت، از فوتبال ملی خداحافظی کرد.

خداحافظی تلخ آقای گل جام ملتهای آفریقا

به گزارش ورزش سه، بر اساس اعلام چندین منبع آفریقایی از جمله اکانت معروف Actu Foot در توییتر، امیلیو ان‌سوئه رسما از فوتبال ملی خداحافظی کرده است.

ان‌سوئه در جام ملت‌های آفریقا که در ساحل عاج برگزار شد، 5 گل برای تیم ملی کشورش به ثمر رساند و نقش مهمی در صعود گینه استوایی به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌ها داشت.

هفته گذشته فدراسیون گینه استوایی در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که این بازیکن 34 ساله به دلایل انضباطی تا اطلاع ثانوی محروم شده است. در بیانیه رسمی آمده است که این بازیکن قبل و بعد از حضور در مسابقات قهرمانی آفریقا تخلفاتی انجام داده است.

ان‌سوئه پس از تصمیم فدراسیون فوتبال به محرومیت وی از حضور در تیم ملی، در کلیپی به فدراسیون گینه استوایی حمله کرده و مدیریت آن را به فساد مالی و سرقت پول متهم کرد.

این بازیکن که در حال حاضر برای اینتر سیتی در دسته سوم اسپانیا بازی می‌کند، در 42 بازی ملی با گینه استوایی 23 گل به ثمر رساند و با 6 گل بهترین گلزن تاریخ این تیم در جام ملت‌های آفریقا است.

دیدگاه‌ها