کد خبر : 2003698 | 02 اسفند 1402 ساعت 11:38 | 8.1K بازدید | 6 دیدگاه

عصبانیت ستاره دورتموند: سر ما را بریدند!

متس هوملز، ستاره دورتموند، به شدت از پنالتی اعلام شده علیه این تیم برابر آیندهوون عصبانی است.

عصبانیت ستاره دورتموند: سر ما را بریدند!

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند شب گذشته در دیدار رفت از مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا میزبان آیندهوون بود و با تساوی 1-1 برابر این تیم متوقف شد. 

آنها در حالی به این تساوی رضایت دادند که با یک گل از حریف پیش بودند اما اتفاقی که در محوطه جریمه رخ داد باعث شد که داور یک ضربه پنالتی به سود آیندهوون اعلام کند و همین ضربه هم به گل تبدیل و بازی 1-1 شود. 

این تصمیم در حالی گرفته شد که هوملز ابتدا توپ را زد و سپس با بازیکن حریف برخورد داشت. او حتی به هم تیمی‌هایش گفت که به داور اعتراض نکنند چون مطمئن بود که کمک داور ویدیویی این تصمیم را رد می‌کند اما این اتفاق رخ نداد تا او به شدت عصبانی شود. 

1993171

هوملز پس از سوت پایان بازی به آمازون پرایم گفت: «به هیچ وجه پنالتی نبود. من تکل زدم و مشخصا اول با توپ برخورد داشتم و سپس تماس کمی هم با بازیکن حریف داشتم. این فوتبال است و برخورد پیش می‌آید. واقعا متاسفم. صفر درصد هم پنالتی نبود. 

تیلمان و باکایوکو به شدت به من و تصمیمی که داور علیه ما گرفته بود می‌خندیدند. همه آنها برای دقایق طولانی لبخندی کنایه‌آمیز بر لب داشتند. این دومین پنالتی مسخره پس از بازی برابر پاری سن ژرمن است. واقعا دیگر نمی‌توانم داوران را درک کنم.»

دیدگاه‌ها