کد خبر : 2003723 | 02 اسفند 1402 ساعت 13:14 | 78.3K بازدید | 77 دیدگاه

تصمیم نهایی مدیران

تمام شد: پایان کار توخل در بایرن مونیخ!

مدیران بایرن مونیخ تصمیم گرفتند که در پایان فصل به همکاری با توماس توخل، سرمربی این تیم، پایان دهند.

تمام شد: پایان کار توخل در بایرن مونیخ!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ روزهای سختی را در چند هفته اخیر تحت هدایت توخل سپری کرده و نتایجی که در این فصل به دست آورده رضایت مدیران و هواداران این تیم را به همراه نداشته است. 

آنها امیدوار بودند که با حضور این مربی روی نیمکت بتوانند همچنان قهرمان بلامنازع رقابت‌های بوندسلیگا باشند و در لیگ قهرمانان هم حرفی برای زدن داشته باشند اما شرایط مطابق انتظار پیش نرفت و این تیم در هر دو رقابت با مشکلات بسیاری مواجه شده است. 

بایرن در حال حاضر و برخلاف یک دهه اخیر صدرنشین بوندسلیگا نیست و این جایگاه را به بایرلورکوزن واگذار کرده است. آنها در دیدار رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان هم با یک گل برابر لاتزیو شکست خوردند تا کارشان سخت شود. 

1992417

در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال اخراج توخل به گوش رسیده بود اما مدیران این باشگاه تاکید داشتند که همچنین به او اعتماد دارند و این مربی به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه خواهد داد. 

بایرن مونیخ دقایقی قبل با انتشار بیانیه رسمی اعلام کرد که در انتهای فصل به همکاری با توماس توخل پایان خواهد داد و این مربی تنها در چند بازی باقی مانده تا انتهای فصل هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت.

پیش از این اسکای اسپورت آلمان و همچنین بیلد خبر داده‌ بودند که در جلسه‌ای که امروز بین توخل و مدیران این باشگاه برگزار شد، دو طرف به این نتیجه رسیدند که بهترین کار این است که این مربی در پایان فصل از هدایت بایرن برکنار شود. 

گفته می‌شود که گفتگو و بحث‌های پر تنشی در چند روز اخیر بین توخل و مدیران بایرن در جریان بوده است و آنها در نهایت به این باور رسیده‌اند که با توجه به تمامی مشکلات موجود در درون و بیرون زمین امکان ادامه همکاری با این مربی وجود ندارد و او باید در پایان فصل مونیخ را ترک کند. 

1990090

به نظر می‌رسد که تصمیم آنها برای اخراج یولیان ناگلزمان تجربه خوبی برایشان به همراه نداشته است و حالا معتقد هستند که بازیکنان نباید بار دیگر توجیه مشابهی داشته باشند و باید مسئولیت عملکرد خودشان را در زمین برعهده بگیرند. 

موضوع مهم دیگری که در حال حاضر منجر به اتخاذ چنین تصمیمی شده این است که آنها گزینه جانشینی مناسبی را برای توخل در نظر دارند. تعداد مخالفان با بازگشت هانسی فلیک بالاست و همین کار را برای انتخاب سرمربی جدید پیچیده کرده است.

دیدگاه‌ها