کد خبر : 2003737 | 02 اسفند 1402 ساعت 14:23 | 12.7K بازدید | 1 دیدگاه

در شب گلزنی طیبی و اولادقباد؛

کابوس لژیونرها: قهرمان اروپا از کوپا دل‌ری حذف شد

شهر سویل برای قهرمان اروپا و ستاره‌های ایرانی‌اش نفرین شده است. پالما اسپانیا در شب گلزنی طیبی و اولادقباد برابر میزبانش رئال بتیس شکست خورد.

کابوس لژیونرها: قهرمان اروپا از کوپا دل‌ری حذف شد

به گزارش "ورزش سه"، پالما باری دیگر ضربه سنگینی را متحمل شد و این بار در ثانیه‌های پایانی از جام حذفی اسپانیا خداحافظی کرد. شاگردان وادیلو که در دو دیدار اخیرشان در لیگا اسپانیا شکست خورده‌ بودند و در وضعیت بغرنجی به سر می‌برند، کوپادل‌ری را هم از دست دادند.

تیم مایورکا پالما اسپانیا شب گذشته در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا در شهر سویل مهمان رئال بتیس بود. مایورکایی‌ها که چندی پیش در رقابت‌های لالیگا بازی را به سبز و سفیدها واگذار کرده بودند، این بار در ثانیه‌های پایانی از گربه‌های سیاه این فصلشان آسیب جدی‌تری دیدند تا حسرت کوپادل‌ری همچنان برای آن‌‌ها ادامه دار باشد.

1993227

این بازی با برتری بتیسی‌ها آغاز شد و در همان شروع کار و در دقیقه ۳ توسط کاراسکو به گل اول رسیدند تا پالما همانند دیدار گذشته با شوک روبه‌رو شود. پس از دریافت این گل، وادیلو به کلی آرایش تیمی خود را تغییر داد که پاسخ مثبتی را هم دریافت کرد. پس از خلق موقعیت‌های فراوان و درخشش خیره کننده استارنا دروازه‌بان بتیس، سرانجام در دقیقه ۱۱ حسین طیبی ستاره تیم پالما و کاپیتان تیم ملی فوتسال قفل دروازه را شکست و گل تساوی را برای پالما به ثمر رساند. اگرچه این شادی گل کوتاه مدت بود در ادامه میزبان، از روی ضربه ایستگاهی، موفق به گلزنی شد تا نیمه اول بازی با نتیجه دو بر یک به سود بتیس پایان یابد.

در نیمه دوم، پالما تیم حاکم و مطلق میدان بود و بارها تا آستانه بازگشایی دروازه بتیس پیش رفت. این بار مسلم اولاد قباد، دیگر لژیونر ایرانی در دقیقه ۲۶ موفق شد بازی را برابر کند تا بهترین‌های این نبرد ایرانی‌ها باشند. اما تیر خلاص در ۳۰ ثانیه پایانی توسط لین زده شد و این بازیکن در مصاف تک با تک با مولر دروازه‌بان پالما موفق عمل کرد و در لحظات آخر حکم صعود تیم میزبان به نیمه‌نهایی کوپادل‌ری را امضاء زد.

1993228

این شکست، ضربه سختی به والدیلو و شاگردانش بود. آن‌ها پس از ناکامی در لیگ، به فکر قهرمانی در کوپا‌دل‌ری بودند که این فرصت را هم از دست دادند. اگرچه آن‌ها برای حضور در جمع هشت تیم برتر لیگا و صعود به مرحله حذفی، چالش‌های سخت‌تری را در ادامه مسیر پیش‌روی خواهند داشت.

دیدگاه‌ها