کد خبر : 2003763 | 02 اسفند 1402 ساعت 16:45 | 3.5K بازدید | 15 دیدگاه

مس کرمان ۱ - خوشه طلایی ۰

لیگ یک/ تک گل علایی برای پایان طلسم نارنجی‌ها

نارنجی‌پوشان بعد از دو هفته ناکامی در کسب سه امتیاز، مقابل تیم خوشه طلایی به برد خانگی دست یافتند.

لیگ یک/  تک گل علایی برای پایان طلسم نارنجی‌ها

به گزارش “ورزش سه”، مس کرمان که بعد از سقوط به لیگ دسته اول، امید زیادی داشت تا بار دیگر شانس بازگشت زودهنگام را نصیب خود کند، در این مسیر هرچند دور‌ از انتظار ظاهر شده و فاصله زیادی با مدعیان دارد، اما اکنون به  بیست و پنجمین امتیاز فصل خود دست یافت و با حضور در جایگاه هشتم، چشم به آینده دوخته است.

نارنجی‌پوشان مس کرمان مقابل تیمی قرار گرفتند که لحظاتی پیش از این بازی با حکم کمیته انضباطی با کسر سه امتیاز مواجه شده بود تا از نظر ذهنی شرایط علیه آنها شود. مس با سود بردن از این اتفاق در لحظات ابتدایی بازی به دنبال گل برتری بود و در دقیقه ۹ توسط ابوالفضل علایی به این هدف دست یافت.

1993250
1993252

با این حال باز این تیم مس کرمان بود که نمایش برتری از خوشه طلایی دنبال می‌کرد و در نیمه اول فرصت‌هایی نیز برای افزایش گل‌های خود داشت اما از این هدف دور ماند تا نیمه اول با همان تک گل به پایان برسد.

در نیمه دوم نارنجی‌پوشان کار را با تعویض تاکتیکی دنبال کردند تا ضمن امیدواری برای رسیدن به گل دوم، به دنبال حفظ تک گل خود و کسب سه امتیاز نیز باشند.

1993251

خوشه طلایی که روزهای سختی را دنبال می‌کند اما در نیمه دوم بازی انتحاری را به نمایش گذاشت و موقعیت‌هایی نیز روی دروازه حریف شکل داد اما برای رسیدن به گل کافی نبود و این نارنجی‌پوشان بودند که با اداره بازی، در نهایت بعد از دو تساوی بدون گل طی هفته‌های اخیر، به برد دست یافتند و به جایگاه هفتم جدول صعود کردند.

خوشه طلایی نیز با این شکست اکنون در جایگاه پانزدهم جدول و چسبیده به منطقه خطر سقوط کار را به پایان رساند.

1993253

مس کرمان هفته آتی باید در تهران برابر تیم مدعی سایپا قرار گیرد و خوشه طلایی نیز در خانه مقابل شاهین بندرعامری قعرنشین جدالی حساس و سرنوشت ساز را برگزار کند.

دیدگاه‌ها