کد خبر : 2003764 | 03 اسفند 1402 ساعت 02:05 | 55.4K بازدید | 36 دیدگاه

چراغ سبز زیدان: بایرن مثل رئال مادرید!

زین‌الدین زیدان از مربیگری در بایرن و جانشینی توماس توخل استقبال می‌کند.

چراغ سبز زیدان: بایرن مثل رئال مادرید!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن هر سه بازی اخیر خود را باخته اما بعد از شکست از بوخوم، رئیس باشگاه اطمینان داد که توخل اخراج نمی‌شود. 

گفته می‌شود باشگاه برای بازگرداندن هانسی فلیک تردید دارد و هیچ مربی مطرح و در حد بایرن هم در دسترس نیست. دلایلی که باعث شده بایرن همچنان روی توخل حساب کند اما امروز رسما اعلام شد که این مربی در پایان فصل رفتنی است و بنابراین بایرن به دنبال بهترین جانشین خواهد بود.

1990550

از زین‌الدین زیدان هم به عنوان گزینه‌ای برای جانشینی توخل نام برده می‌شود. یکی از نزدیکان زیرو به اسپورت 1 گفت: «زین‌الدین، بایرن را مانند رئال مادرید می‌بیند، به‌عنوان یک باشگاه با تاریخچه بزرگ و شرایط کاری عالی. هر دو باشگاه شباهت‌های زیادی در نحوه کارشان دارند. برای مربیگری، فقط تیم ملی فرانسه به اضافه یوونتوس و بایرن مطرحند و زیزو قطعا نمی‌خواهد به انگلیس برود.»

او در ادامه گفت: «زیزو مانند یک آلمانی کار می‌کند، هدف‌گرا، ساختارمند و به‌شدت به جزئیات وسواس دارد. از این نظر، او مطمئناً به خوبی در بایرن خودش را وفق می‌دهد. اما اگر مسئولان بایرن مونیخ بخواهند او را به دست آورند، باید به او قدرت ورزشی بدهند و به خواسته‌هایش عمل کنند. او بسیار جاه‌طلب است و همه چیز را تابع موفقیت می‌کند. زیدان نمی‌خواهد چیزی را به شانس واگذار کند.»

دیدگاه‌ها