کد خبر : 2003862 | 02 اسفند 1402 ساعت 22:52 | 12.6K بازدید | 12 دیدگاه

اعتراض به کارت کارواخال رد شد: نگرانی در برنابئو!

رئال مادرید با مصدومان و محرومان زیادی در ترکیب خود در آستانه دیدار با سویا مواجه است.

اعتراض به کارت کارواخال رد شد: نگرانی در برنابئو!

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان رئال مادرید بعد از دو کارت زرد ناباورانه در دقایق تلف شده بازی مقابل رایو وایه‌کانو که با تساوی 1-1 همراه شد و ادواردو کاماوینگا با گرفتن کارت زرد پنجم در همین دیدار، در بازی بعدی لالیگایی رئال مقابل سویا در سانتیاگو برنابئو غایب خواهند بود.

ستاره فرانسوی در محوطه جریمه وایه‌کانو سرنگون شد و داور برای این حرکت نقطه پنالتی را نشان نداد. واکنش او اعتراض‌آمیز بود و مونیز روئیز گالیسیایی او را با کارت زرد مجازات کرد که پنجمین کارت زرد او در لالیگای این فصل بود. کاپیتان و مدافع کناری کهکشانی‌ها هم دو کارت زرد در وقت‌های اضافه آخر بازی دریافت کرد و اخراج شد، اولی به‌خاطر اعتراض و دومی برای زدن دستش در دوئلی به صورت کیکه پرز.

1993374

رئال مادرید برای بخشش کارت زرد کارواخال اقدام کرد که این درخواست با رد مقامات لالیگا مواجه شد. بنابراین لوس بلانکوس در دیدار روز یکشنبه برابر سویا در سانتیاگو برنابئو بدون چند بازیکن کلیدی خواهد بود. علاوه بر این، دنی کارواخال و ادواردو کاماویگا، تیبو کورتوا، داوید آلابا، ادر میلیتائو و جود بلینگام هنوز مصدوم هستند، در حالی که آنتونیو رودیگر و خوسلو هم برای این دیدار آماده نشده‌اند.

غیبت کارواخال به این معنی است که لوکاس واسکز در پست دفاع راست بازی خواهد کرد، در حالی که در دسترس نبودن کاماوینگا به این معنی است که کارلو آنچلوتی، در چینش خط هافبک خود به مشکل خواهد خورد، به‌خصوص حالا که رودیگر هم در اختیار او قرار نخواهد داشت و اورلین شوامنی باید به پست دفاع میانی برود. او ممکن است مجبور شود تونی کروس را به‌عنوان هافبک دفاعی به میدان بفرستد و یا از لوکا مودریچ و دنی سبایوس برای جایگزینی این بازیکن فرانسوی استفاده کند.

دیدگاه‌ها