کد خبر : 2003864 | 02 اسفند 1402 ساعت 23:16 | 15.3K بازدید | 11 دیدگاه

طعنه گواردیولا: زندگی من بهتر از خبرنگاران است!

پپ گواردیولا در نشست خبری‌اش با یک خبرنگار چالش جالبی داشت و در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است.

طعنه گواردیولا: زندگی من بهتر از خبرنگاران است!

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی جدیدش شوخی جالبی با یک خبرنگار داشت‌. سرمربی سیتی پس از پیروزی 1-0 تیمش مقابل برنتفورد به سوالات خبرنگاران پاسخ می‌داد. تیم او با گل ارلینگ هالند برنده از زمین خارج شده بود.

از عملکرد هالند طی روزهای اخیر انتقادات زیادی شده بود. این مهاجم در جریان تساوی 1-1 تیمش در بازی مهم مقابل چلسی نتوانست گلزنی کند.

گواردیولا که در مورد انتقادات از هالند صحبت می‌کرد، با کنایه گفت: "وقتی جوان بودم، روزنامه‌نگار نبودم اما یکی از دوستان قدیمی به من گفت: مهاجم گلزن زیاد گل می‌زند، انتقاد نکن، او دهانت را خواهد بست!"

1993376

در واقع پپ بدون اشاره مستقیم به این خبرنگار سعی داشت او را از انتقاد به هالند منصرف کند و خواستار احترام به مهاجم تیمش باشد.

یک خبرنگار در ادامه از او سوال کرد که آیا دوست داشتی خبرنگار باشی یا خیر، پپ پاسخ با خنده داد: "من یک مربی‌ام. زندگی من بهتر از شماست پس این دلیلی است که می‌خواهم مربی باشم. من قطعا نمی‌خواهم خبرنگار باشم‌."

این سرمربی اسپانیایی در ادامه در مورد عملکرد اخیر هالند ادامه داد: "دیر یا زود او خودش را نشان می‌دهد. 2 ماه از میادین دور بود، مادربزرگش را از دست داد، برای یک فرد این آسان نیست. بازی مقابل تیمی مانند برنتفورد سخت است و یادمان نمی‌رود که فصل گذشته مقابل آن‌ها 6 امتیاز از دست داده بودیم."

دیدگاه‌ها