کد خبر : 2003880 | 03 اسفند 1402 ساعت 00:31 | 25.9K بازدید | 12 دیدگاه

حمایت دکو از ستاره بارسا: او هم انسان است!

دکو، مدیر ورزشی بارسلونا، عصبانیت فرانکی دی‌یونگ از مطبوعات را طبیعی دانست و اعلام کرد که بارسا قصدی برای فروش او ندارد.

حمایت دکو از ستاره بارسا: او هم انسان است!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌های گذشته اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی فرانکی دی‌یونگ از بارسلونا منتشر شده است. رسانه‌های اسپانیایی گزارش دادند که هافبک هلندی آبی‌اناری‌ها درخواست خروج داده و می‌خواهد در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان ۲۰۲۴ به تیم دیگری بپیوندد.

این اخبار باعث عصبانیت دی‌یونگ شدند و او در نشست خبری پیش از بازی این تیم برابر ناپولی شرکت کرد و در رابطه با شایعات منتشرشده خطاب به خبرنگاران گفت: «راستش را بخواهید من کمی از همه شما ناراحت هستم. برخی از شما باید خجالت بکشید که اینقدر اخبار جعلی می‌سازید. این کارهای شما باید متوقف شود. حتی درباره مبلغ حقوقم هم صحبت کردید. من ۴۰ میلیون یورو نمی‌گیرم. من در بارسا خوشحال هستم و امیدوارم که سال‌های زیادی در اینجا بازی کنم. این شایعات شما باید تمام شوند. این کارها را با مربی‌ها و بازیکنان زیادی انجام می‌دهید.»

1928164

به گفته رسانه‌های نزدیک به باشگاه بارسلونا، دی‌یونگ خودش درخواست داده بود که به‌عنوان نماینده بارسلونا در نشست خبری شرکت کند تا جواب شایعات را بدهد.

امشب دکو هم در گفت‌وگویی با خبرنگاران درباره وضعیت دی‌یونگ صحبت کرد و گفت: «دی‌یونگ هم انسان است. او از برخی اطلاعات غلط منتشر شده ناراحت بود. من هم اخبار روزهای گذشته را رد کرده‌ام. ما از داشتن او خوشحال هستیم.»

دیدگاه‌ها