کد خبر : 2003900 | 03 اسفند 1402 ساعت 01:33 | 20.8K بازدید | 37 دیدگاه

ناپولی ۱-۱ بارسا: برد با یک شوت در چارچوب پرید!

بارسلونا و ناپولی در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی چمپیونزلیگ به تساوی ۱-۱ رسیدند.

ناپولی ۱-۱ بارسا: برد با یک شوت در چارچوب پرید!

به گزارش "ورزش سه"، در شب آخر دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا و ناپولی در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونا در برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند. این بازی از ابتدا با برتری کامل شاگردان ژاوی هرناندز همراه بود و درنهایت آنها با گل لواندوفسکی در نیمه دوم به برتری دست یافتند اما ناپولی با اولین شوت در چارچوب، بازی را مساوی کرد و درنهایت دو تیم به تساوی ۱-۱ رضایت دادند.

ویدئو: 325343

آبی‌اناری‌ها از همان دقایق ابتدایی تیم برتر میدان بودند. در دقیقه ۴ یامال در سمت راست محوطه جریمه به توپ رسید اما ضربه او با اختلاف نسبتاً زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در ادامه بلوگرانا توپ را به‌طور کامل در اختیار داشت و از چپ و راست تلاش می‌کرد که بتواند دروازه ناپولی را با تهدید مواجه کند اما مدافعان ناپولی به خوبی مقاومت کردند. در دقیقه ۲۲ شوت محکم و از راه دور گوندوگان با واکنش زیبای مرت همراه بود.

در دقیقه ۲۸ پدری شانسش را از لبه محوطه جریمه امتحان کرد اما ضربه او هم راهی به دروازه نبرد.

لحظاتی بعد ضربه سر لواندوفسکی روی سانتر کانسلو از بالای دروازه به بیرون رفت.

1993445

در دقیقه ۳۳ سانتر عالی گوندوگان به لوا رسید اما او نتوانست ضربه سرش را با دقت بزند و شوت او با اختلاف زیادی راهی اوت شد.

بارسا در دقایق باقی‌مانده از نیمه اول هم صاحب توپ و میدان بود اما از خلق موقعیت جدی عاجز بود تا نیمه اول بدون گل خاتمه یابد.

در دقیقه ۴۹ یامال توپ را به گوندوگان در محوطه جریمه رساند اما ضربه ستاره آلمانی آرام بود و در آغوش مرت قرار گرفت.

1993444

بازی بدون موقعیت خاصی با مالکیت بارسا ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۶۰ پدری با پاس کوتاهی از پشت محوطه، توپ را به لواندوفسکی در داخل باکس رساند. مهاجم لهستانی در بین مدافعان ناپولی، تصمیمی عالی گرفت و با شوتی حساب‌شده و زیبا به زاویه موافق، دروازه میزبان را باز کرد.

1993448

در دقیقه ۶۶ پدری از راه دور اقدام به شوت‌زنی کرد. ضربه او زاویه چندانی نداشت اما مرت برای سیو آن با مشکل مواجه شد و توپ به کرنر رفت، گرچه ضربه کرنر هم ثمری نداشت.

در دقیقه ۷۰ یامال می‌توانست لوا را در موقعیت تک به تک صاحب توپ کند اما پاس او سرعت زیادی داشت و به مهاجم بارسا نرسید.

۵ دقیقه بعد با پاس آنگیسا به محوطه حریف، اوسیمن در بین بازیکنان بارسلونا صاحب توپ شد. او بلافاصله شوتش را زد و موفق شد دروازه بارسا را باز کند. این اولین ضربه در چارچوب ناپولی در این بازی بود.

1993447

در ادامه ناپولی کمی عقب کشید و بارسا هم از خلق موقعیت عاجز بود و بدین ترتیب بازی به شکل عجیبی گره خورد. هیچکدام از دو تیم موقعیت خاصی نداشتند. در تک‌موقعیت بارسا، ضربه گوندوگان در لبه محوطه جریمه با اختلاف میلی‌متری از کنار دروازه به بیرون رفت.

چند ثانیه بعد سوت پایان بازی به صدا درآمد و دور رفت دیدار ناپولی و بارسا با تساوی ۱-۱ به اتمام رسید. بازی برگشت دو تیم سه‌شنبه ۱۲ مارس (۲۲ اسفند) برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها