کد خبر : 2003927 | 03 اسفند 1402 ساعت 08:20 | 24.6K بازدید | 4 دیدگاه

مصیبت ستاره سابق بارسا: ممکن است دیگر بازی نکنم

جرارد دلوفئو، بازیکن اودینزه، به دلیل مصدومیت بیش از یک سال است که بازی نکرده و به گفته خودش شاید هرگز نتواند دوباره فوتبال بازی کند.

مصیبت ستاره سابق بارسا: ممکن است دیگر بازی نکنم

به گزارش "ورزش سه"، جرارد دلوفئو که روزگاری بازیکن مطرحی در بارسلونا بود، یکی از بدترین مراحل دوران فوتبال خود را پشت سر می‌گذارد. بازیکن فعلی اودینزه در سال 2020 راهی ایتالیا شد تا بتواند در فوتبال این کشور موفق شود.

با این حال، در 22 ژانویه 2023 او بدترین مصدومیت دوران حرفه‌ای خود را در بازی مقابل سمپدوریا متحمل شد. این فوتبالیست با جیجانتس مصاحبه کرده و در گفت‌وگو با جرارد رومرو درباره تجربه سخت خود در سال گذشته صحبت کرد.

این بازیکن در تابستان سال گذشته قراردادش با اودینزه را تا 30 ژوئن 2026 تمدید کرد، اما وضعیتی که در آن حضور دارد، ممکن است آینده او را تغییر دهد. او نمی‌خواست جزئیات بیشتری در این مورد ارائه دهد، اما سعی کرد تا حد امکان با خبرنگار اسپانیایی صادق باشد.

1993513

دلوفئو گفت: "من نمی‌توانم زیاد صحبت کنم، زیرا ما با باشگاه توافق کرده‌ایم، اما به شما می‌گویم که وضعیتم یک مصیبت واقعی است. نمی‌توانید تصور کنید چه اتفاقی برای من می‌افتد."

او در واقع علاوه بر این فصل، دو فصل دیگر نیز با باشگاه ایتالیایی قرارداد دارد. دلوفئو گفت: "ماه‌هاست که می‌دانم ممکن است دیگر بازی نکنم و باید قبول کنیم اما به هر حال تلاش می‌کنم. پس از هر اتفاقی که برایم افتاده، به سلامتی بیشتر علاقه دارم."

میسون هولگیت، بازیکن شفیلدیونایتد، در بازی هفته اخیر مقابل برایتون خطای ترسناکی را روی کائورو میتوما مرتکب شد. دلوفئو که خودش تجربه مصدومیت شدید را دارد درباره این خطا گفت: "هولگیت همبازی من بوده اما من این را می‌بینم و قلبم شکست چون خودم آن را تجربه می‌کنم. ما باید شروع به تحریم این نوع خطاها به شیوه‌ای مثال‌زدنی و مناسب کنیم. این غیرقابل قبول است."

دیدگاه‌ها