کد خبر : 2003961 | 03 اسفند 1402 ساعت 11:59 | 60.6K بازدید | 76 دیدگاه

دستمزدی که بلای جان کاتالان‌ها شده

لیونل مسی در حال خفه کردن بارسلونا!

نام لیونل مسی همچنان در فهرست کسانی که از بارسا دستمزد می‌گیرند دیده می‌شود. رقمی بالا که کاملا به ضرر بارسا از منظر سقف دستمزد لالیگا شده است.

لیونل مسی در حال خفه کردن بارسلونا!

به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش بود که لالیگا فهرستی ارائه کرد که در آن محدودیت دستمزد باشگاه‌ها مشخص شده بود. سقف دستمزد بارسلونا که تا دو سال پیش 670 میلیون یورو بود، حالا به 204 میلیون یورو کاهش پیدا کرده است. محدودیتی که تابستان قبل 270 میلیون یورو بود.

1988010

طبق گزارش اسپورت، یکی از دلایل کاهش مجدد سقف دستمزد بارسلونا به لیونل مسی، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا برمی‌گردد. بازیکنان بزرگی که دیگر در بارسا نیستند و راهی اینتر میامی شده‌اند. البته لیونل مسی در تابستان 2021 بارسا را به مقصد پاریس ترک کرد و تابستان قبل بود که راهی اینتر میامی شد، اما نام او همچنان در فهرصت حقوق بگیران بارسلونا دیده می‌شود؛ اما چرا؟ 

دلیل به پاندمی کرونا و درخواست باشگاه از این بازیکنان برای کاهش دستمزد برمی‌گردد، اما رقم کسر شده دستمزد قرار شده بود با بهتر شدن شرایط مالی بارسلونا به آنها پرداخت شود. همین اتفاق رخ داده و بارسلونا با 505 میلیون یورو دستمزد به بازیکنان و کارمندانش، بعد از پی‌اس‌جی باشگاهی با بیشترین پرداختی در فوتبال اروپاست. سقف به 204 میلیون یورو کاهش یافته، ولی بارسا همچنان 300 میلیون یورو بیشتر از این سقف در حال پرداخت است. از حیث سقف دستمزد بارسا بعد از رئال و اتلتیکو در لالیگا سوم است.

دیدگاه‌ها