کد خبر : 2003991 | 03 اسفند 1402 ساعت 14:13 | 10.9K بازدید | 20 دیدگاه

نه کنایه زدم و نه بی‌احترامی کردم؛

اردلان: نمی‌خواستم از قلعه‌نویی انتقاد کنم!

نیلوفر اردلان در خصوص انتشار استوری جنجالی در اینستاگرامش واکنش نشان داد.

اردلان: نمی‌خواستم از قلعه‌نویی انتقاد کنم!

به گزارش ''ورزش سه''، بعد از حضور امیر قلعه‌نویی در برنامه فوتبال برتر و دفاع او از عملکرد تیم ملی در مسابقات جام ملت‌های آسیا، نیلوفر اردلان، سرمربی تم زنان سپاهان با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش، واکنش کنایه‌آمیز و تندی به صحبت‌های سرمربی تیم ملی نشان داد. استوری اردلان در صفحات مجازی و رسانه‌های رسمی بازخورد بسیار زیادی داشت و حالا او در گفت‌وگوی اختصاصی با ''ورزش سه'' در این خصوص به صحبت پرداخته است.

اردلان در این گفت‌وگو می‌گوید: اصلا فکرش را هم نمی‌کردم که استوری‌ام چنین بازخوردی داشته باشد. اولا که بنده اصلا در جایگاهی نیستم که بخواهم به کسی، به آقای قلعه‌نویی که پرافتخارترین سرمربی کشور ما است انتقاد بکنم! استوری من در واقع برداشت شخصی از آن مصاحبه تلویزیونی بود. در واقع ما ساختار دفاعی داشتیم و باز هم گل می‌خوردیم! در کلاس‌های مربی‌گری به من یاد دادند که اگر اصول ساختار دفاعی رعایت شود تیم کم گل می‌خورد یا گل نمی‌خورد.

او ادامه داد: دلم می‌خواست وقتی این برنامه را نگاه می‌کنم و سرمربی تیم ملی فوتبال کشورم صحبت می‌کند، طوری پیش برود که نیلوفر اردلانی که اولین سال مربی‌گری در فوتبال را تجربه می‌کند، چیزی یاد بگیرد. تمام حرف من همین بود. اگر واقعا برداشت‌ها اینطور بود که من کنایه زدم، از آقای قلعه‌نویی عذرخواهی می‌کنم. شیطنت دوستان باعث شد که برداشت‌ها از استوری من شبیه کنایه زدن باشد!

دیدگاه‌ها