کد خبر : 2004006 | 03 اسفند 1402 ساعت 15:17 | 15.3K بازدید | 12 دیدگاه

هواداران فاینورد قانون رم را دور زدند!

ده‌ها هوادار فاینورد با وجود ممنوعیت حضور هواداران هلند در مسابقات فوتبال در کشور ایتالیا، چند ساعت مانده به بازی عصر امروز تیمشان مقابل آ اس رم خود را به پایتخت ایتالیا رساندند.

هواداران فاینورد قانون رم را دور زدند!

به گزارش "ورزش سه"، امشب رم در بازی برگشت مرحله پلی آف لیگ اروپا میزبان فاینورد است. بازی رفت در هلند با تساوی 1-1 به پایان رسید. به دلیل درگیری تماشاگران در مسابقات ورزشی گذشته، به خصوص بین هواداران آیندهوون و فانیورد با هواداران رم و لاتزیو که در گذشته باعث خسارت دیدن یک فواره تاریخی در شهر رم شد، در پایتخت ایتالیا قانونی برای ممنوعیت حضور و بلیت‌فروشی برای هواداران تیم‌های هلندی وضع شده است. قانونی در هلند هم به طور مشابه از ورود هواداران ایتالیایی به این کشور و حضور در ورزشگاه‌های هلند جلوگیری می‌کند.

1993602

با این وجود تنها در فاصله چند ساعت تا دیدار برگشت پلی‌آف لیگ اروپا بین رم و فاینورد که عصر امروز  در ورزشگاه المپیکو رم برگزار می‌شود، هواداران هلندی خود را به پایتخت ایتالیا رسانده‌اند تا احساسات این مسابقه را از نزدیک تجربه کنند.

همان‌طور که چندین عکس نشان می‌دهد، بسیاری دیگر در این ساعات با چندین پرواز از بلژیک، به جای پرواز مستقیم از هلند، به ایتالیا می‌رسند و با انتشار عکس از خودشان قوانین محلی را به سخره گرفته‌اند. بنابراین هشدار در مرکز شهر از سوی پلیس به دلیل امکان وقوع درگیری‌ها اعلام شده است و نیروهای پلیس در حالت آماده باش قرار گرفته‌اند.

دیدگاه‌ها