کد خبر : 2004035 | 03 اسفند 1402 ساعت 17:07 | 18.2K بازدید | 3 دیدگاه

فرصت مجدد نکونام به مدافع آبی‌ها

ایمان سلیمی پس از چهار هفته دوری از مسابقات در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفت.

فرصت مجدد نکونام به مدافع آبی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، ایمان سلیمی، مدافع استقلال آخرین‌بار در هفته دوازدهم در ترکیب آبی‌ها قرار گرفت و پس از آن با مصدومیت روبه‌رو شد و بازی‌های استقلال را از دست داد و امروز در ترکیب اصلی این تیم مقابل ملوان قرار گرفته است.

در بازی گذشته خط دفاعی استقلال با حضور سهرابیان، سیلوا و مرادمند تشکیل شده بود که در نیمه دوم روزبه چشمی به قلب خط دفاعی منتقل شد، در این مسابقه سلیمی جانشین محمد مرادمند شد تا جواد نکونام به شکل‌های مختلفی خط دفاعی خود را به میدان بفرستد و در ادامه لیگ به ترکیب مورد نظر خود برسد.

آنطور که در بازی صنعت و ملوان مشخص شد آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا مدافعان قابل اعتماد نکونام هستند و از بین محمد مرادمند و ایمان سلیمی یک بازیکن در سمت راست دفاع 3 نفره استقلال به میدان خواهد رفت.

سلیمی در این فصل به همراه استقلال 6 کلین‌شیت در لیگ برتر ثبت کرده و باید دید در بازی با ملوان عملکرد او به چه شکل خواهد بود و جواد نکونام در آستانه بازی حساس با سپاهان و تا دربی پایتخت به ترکیب ایده‌آل خود در خط دفاعی خواهد رسید یا همچنان تغییرات ادامه خواهد داشت.

او در این فصل در بازی با تراکتور گل مهمی به ثمر رساند و در این مسابقه هم فرصت دارد تا با اضافه شدن روی ضربات آزاد شانس گلزنی خود را امتحان کند و جایگاهش در ترکیب اصلی استقلال را محکم‌تر کند.

دیدگاه‌ها