کد خبر : 2004050 | 03 اسفند 1402 ساعت 18:05 | 7.9K بازدید | 3 دیدگاه

ستاره مورد علاقه اینزاگی دو هفته مصدوم شد!

مارکوس تورام، ستاره اینتر، صبح امروز پس از مصدومیتش در لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکو مادرید، یک‌سری آزمایشات پزشکی را پشت سر گذاشت که مشخص کردند او تا دو هفته نمی‌تواند در میادین حضور داشته باشد.

ستاره مورد علاقه اینزاگی دو هفته مصدوم شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن 26 ساله فرانسوی در بین دو نیمه دیدار نراتزوری با اتلتیکو در روز سه‌شنبه در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا مجبور به ترک زمین شد و مارکو آرناتوویچ جایگزین او شد. او روی نیمکت ناراحت به نظر می‌رسید و مشخص بود که او در ناحیه عضله بالای ران مشکلی را احساس کرده است.

تورام یکی از ستارگان اینتر در این فصل بوده است، زدن 12 گل و 11 پاس گل در 34 بازی در تمام رقابت‌ها، او را به یکی از مهم‌ترین بازیکنان در ترکیب سیمونه اینزاگی تبدیل کرده است.

همانطور که امروز اعلام شد، تورام صبح امروز تحت آزمایشات پزشکی قرار گرفت که نتایج آن کشیدگی عضله ران راست را تایید کرد. این مصدومیتی است که مهاجم را برای حدود دو هفته از میادین دور خواهد کرد. بنابراین این ستاره فرانسوی برای بازی‌های آتی سری آ با لچه و آتالانتا در ترکیب نراتزوری حضور نخواهد داشت، اما می‌تواند امیدوار باشد که برای بازی با جنوا در تاریخ 4 مارس یا بولونیا در 10 مارس به زمین بازگردد.

1993665

هدف تورام و اینتر این است که او برای بازی برگشت مقابل اتلتیکو در 13 مارس کاملا آماده باشد که بازی کلیدی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپای نراتزوری در این فصل خواهد بود.

دیدگاه‌ها