کد خبر : 2004051 | 03 اسفند 1402 ساعت 18:07 | 9.9K بازدید | 2 دیدگاه

صائب محبی: کنار علی جهانبخش بزرگ شدم

صائب محبی می‌گوید با آمدن مسعود شجاعی شوک مثبتی به هوادار وارد شده است.

صائب محبی: کنار علی جهانبخش بزرگ شدم

به گزارش "ورزش سه"، صائب محبی، مدافع هوادار درباره پیروزی تیمش در مقابل شمس آذر قزوین گفت: از اول هفته برای این بازی برنامه داشتیم و آمده بودیم که با برد تمامش کنیم و خدا را شکر که محقق شد.

صائب محبی آمدن مسعود شجاعی به تیم را اینگونه توصیف کرد: ما یک تیم فوق‌العاده‌ایم. با آمدن آقا مسعود به تک تک بازیکنان از خط عقب تا جلو، بزرگ‌ترها و کوچک‌ترهای تیم شوک مثبتی وارد شد. آقا مسعود یکی از خوب‌های فوتبال ما و یک بازیکن فنی بود. ما خوشحالیم که کنار ما آمده‌اند و با تزریق اعتماد به نفس روحیه بچه‌ها را بالا برده‌اند. قطعا به روزهای خوب برای تیم‌مان امیدواریم.

1993666

مدافع تیم هوادار درباره پیشنهاد شمس آذر قزوین به او گفت: اول فصل با آقای دقیقی برای تیم شمس آذر صحبت‌هایی شد. من در همه لیگ‌ها بازی کردم حتی ده، دوازده سال پیش در قزوین در لیگ ۳ بودم، در آن زمان اسم تیم کاسپین قزوین بود و در همان‌جا مورد نظر آقا یحیی گل‌محمدی قرار گرفتم و به ذوب آهن رفتم و از شهرم دور شدم. این را هم اضافه کنم که اصالتا گیلانی هستم و در قروین بزرگ شده‌ام. شرایط محیطی منطقه ما ایجاب کرد که بازیکنان زیادی مانند علی جهانبخش، ما و دیگران که بچه آن منطقه هستیم در قزوین بزرگ شدیم.

صائب محبی درباره آینده تیم هوادار و ادامه روند تیمش با مسعود شجاعی گفت: هفته به هفته پیش می‌رویم و خدا را شکر این هفته هم توانستیم به هدف‌مان برسیم. دیدگاه‌مان خیلی بالاتر است و با آمدن آقا مسعود قرار است که بهترین خودمان باشیم.

دیدگاه‌ها