کد خبر : 2004055 | 03 اسفند 1402 ساعت 18:29 | 7.9K بازدید | 1 دیدگاه

شجاعیان: ذهنیت داوران در مورد کریم باید عوض شود

داریوش شجاعیان می‌گوید با حضور مسعود شجاعی تیم هوادار یکدل‌تر شده است.

شجاعیان: ذهنیت داوران در مورد کریم باید عوض شود

به گزارش "ورزش سه"، داریوش شجاعیان، کاپیتان تیم هوادار، درباره تغییر روند هوادار گفت: بچه‌ها و کادر فنی تیم همه پشت هم بودیم و ثمره آن هم برنده شدن در بازی است.

او ادامه داد: می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم اما نشد. خدا را شکر که توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم و همانطور که می‌دانید روند صعودی داریم و خودمان را به بالای جدول نزدیک می‌کنیم. همه این‌ها برمی‌گردد به یکدل بودن تیم و کادرفنی. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند و پایدار باشد.

شجاعیان درباره تاثیر مسعود شجاعی بر روند صعودی تیم گفت: حضور آقای شجاعی باعث بیشتر شدن رفاقت و درک بیشتر تیم شد و همین باعث شد که این درک و همدلی را وارد زمین کنیم و بتوانیم برنده بازی باشیم. آقا مسعود به تک تک ما یک‌سری وظایف دادند و همه داریم به نحو احسن برای انجامش تلاش می‌کنیم از آقا امین تا خود من و تمام بچه‌ها‌، همه دنبال موفقیت تیم هوادار و اثبات خودمان هستیم.

او درباره کریم اسلامی گفت: یک ذهنیت اشتباه روی آقا کریم است و فکر می‌کنند هر اتفاقی که در ۱۸ و در باکس می‌افتد سیمولیشن است. امیدوارم این ذهنیت از آقای اسلامی برداشته شود. کارشناسان باید درباره این صحنه نظر بدهند و امیدواریم تصمیم آقای عرب براقی درست باشد.

دیدگاه‌ها