کد خبر : 2004058 | 03 اسفند 1402 ساعت 18:41 | 34K بازدید | 7 دیدگاه

ژاوی ستاره سیتی را نشناخت! (عکس)

ژاوی پس از بازی بارسلونا مقابل ناپولی، میکا ریچاردز، کارشناس سی‌بی‌اس اسپورت، را برای لحظاتی به جا نیاورد که باعث شوخی جیمی کاراگر شد.

ژاوی ستاره سیتی را نشناخت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی در مصاحبه پس از بازی بارسلونا مقابل ناپولی با برنامه سی‌بی‌اس اسپورت میکا ریچاردز را نادیده گرفت و با شوخی جیمی کاراگر مواجه شد. سرمربی بارسلونا از کاراگر و تیری آنری استقبال کرد، اما از سلام کردن به ریچاردز که به او سلام داده بود، غافل شد.

بارسلونا شب گذشته مقابل ناپولی‌ قرار گرفت و بازی با گلزنی ویکتور اوسیمن و روبرت لواندوفسکی با تساوی 1-1 به پایان رسیده بود. پس از پایان بازی در ارتباط زنده با ورزشگاه کیت عبدو، مجری برنامه، ژاوی را معرفی کرد و ریچاردز از او پرسید که حالش چطور است.

ژاوی که متوجه حضور این کارشناس در استودیو نشده بود، گفت: "هی تیتی [تیری آنری]، جیمی، چطورید؟" در آن لحظه ریچاردز شروع به شوخی کرد. او در حالی که به جلو خم شد تا در تصویر قرار بگیرد، گفت: "اوه، ژاوی دلت برای میکا تنگ شده بود؟"

1993680
1993679

سپس کاراگر به شوخی از ژاوی پرسید: "آیا ریچاردز را می‌شناسی؟" سپس ژاوی با خنده پاسخ داد: "بله، البته که می‌شناسم." ریچاردز هم در واکنش به صحبت‌های ژاوی با خوشحالی گفت: "بله، البته او من را می‌شناسد!"

ژاوی و آنری قبلا در بارسلونا هم تیمی بودند و کاراگر هم در کنار کارنامه درخشان خود، یک بار با ژاوی به عنوان خبرنگار میل اسپورت مصاحبه کرده بود.

دیدگاه‌ها