کد خبر : 2004067 | 03 اسفند 1402 ساعت 19:01 | 43.1K بازدید | 24 دیدگاه

برگردان‌های اسطوره بارسا هنوز دیدنی است! (عکس)

رونالدینیو با ضربه‌ای تماشایی در یک مسابقه فوتبال ساحلی دوباره توجه طرفداران فوتبال را به خود جلب کرده است.

برگردان‌های اسطوره بارسا هنوز دیدنی است! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رونالدینیو 43 ساله همچنان تیتر رسانه‌هاست و هنرنمایی جدید او موجب شده تا طرفداران فوتبال به یاد دوران اوج او، دلتنگ نمایش‌های بی‌نظیر است ستاره برزیلی در زمین فوتبال شوند.

طرفداران فوتبال، این اسطوره برزیلی را به‌خاطر آخرین شگفتی‌اش که در تلویزیون ترکیه به تصویر کشیده شد، مورد تعریف و تمجید قرار داده‌اند.

او مهمان یک برنامه ترکیه‌ای بود و پیراهن جیسون تیتوم از تیم بسکتبال بوستون سلتیکس را به تن داشت تا در یک بازی فوتبال ساحلی به میدان برود.

1993695

در جریان این بازی رونالدینیو یک ارسال بلند را ابتدا با بالاتنه خود کنترل می‌کند و به توپ ارتفاع بیشتری می‌دهد تا با یک ضربه قیچی برگردان دیدنی موفق به گلزنی شود.

رونالدینیو قصد دارد در جام جهانی بالای 35 سال انگلیس که در ژوئن 2024 برگزار می‌شود، شرکت کند و تمرینات منظمی را دنبال می‌کند.

1993696

یکی از کابران در ایکس (توییتر سابق) در تمجید از رونالدینیو نوشت: "اسطوره ابدی." یکی دیگر نوشت: "باورنکردنی." یکی به شوخی نوشت: "او در حال تمدید پاسپورت برزیلی منقضی شده خود است." یک طرفدار هم با یادآوری بازی فوتبال خیابانی نوشت: "دلم برای فیفا استریت تنگ شد."

دیدگاه‌ها