کد خبر : 2004152 | 04 اسفند 1402 ساعت 02:38 | 45.8K بازدید | 21 دیدگاه

رم ۱ (۴)-(۲) ۱ فاینورد: صعود سخت رم در المپیکو

رم موفق شد در دیداری دشوار پس از تساوی ۱-۱، در ضربات پنالتی فاینورد را ۴-۲ شکست دهد و به مرحله بعد لیگ اروپا صعود کند.

رم ۱ (۴)-(۲) ۱ فاینورد: صعود سخت رم در المپیکو

به گزارش "ورزش سه"، در بازی برگشت مرحله پلی‌آف لیگ اروپا، رم در المپیکو میزبان فاینورد بود. بازی رفت این دو تیم با تساوی ۱-۱ به پایان رسید و در دیدار امشب هم پس از مساوی ۱-۱ بازی به پنالتی کشیده شد. در ضربات پنالتی دیوید هانکو و علیرضا جهانبخش برای پنالتی‌هایشان را از دست دادند و رم به پیروزی ۴-۲ دست یافت.

ویدئو: 325496

بازی را فاینورد بهتر آغاز کرد. در دقیقه ۵ شوت نیوکوپ از سمت راست محوطه جریمه، در مقابل دروازه به سانتیاگو خیمنز برخورد کرد و وارد دروازه شد.

1993844

در دقیقه ۱۰ ضربه سر لوکاکو روی پاس مانچینی می‌رفت که وارد دروازه شود اما بازیکن فاینورد توپ را از روی خط برگشت داد.

پنج دقیقه بعد رم موفق شد پاسخ گل فاینورد را بدهد. پاس الشعراوی در سمت چپ، به لورنزو پلگرینی در پشت محوطه رسید و او از همانجا اقدام به شوت‌زنی کرد و موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.

1993841

در دقیقه ۲۱ ضربه سر کریستانته به شکل خطرناکی به سمت دروازه رفت اما سنگربان حریف توپ را دفع کرد.

در ادامه نیمه اول توپ بیشتر در میانه‌های میدان در گردش بود و اتفاق خاصی رخ نداد تا نیمه اول با تساوی به اتمام برسد.

نیمه دوم پایاپای آغاز شد و دو تیم بر سر توپ چالش‌های زیادی داشتند. هیچکدام از دو تیم قصد نداشتند ریسک کنند و کاملاً جلو بکشند. همین باعث شد که موقعیت جدی‌ زیادی در این نیمه خلق نشود.

1993842

در دقیقه ۷۰ الشعراوی با پاس دیبالا صاحب توپ شد. او فرصت جلو انداختن رم را داشت اما ضربه‌اش را دروازه‌بان حریف به خوبی مهار کرد.

در دقایق باقیمانده از نیمه دوم رم تیم برتر زمین بود و چند موقعیت نصفه و نیمه هم خلق کرد اما توپی از خط دروازه فاینورد نگذشت تا نیمه دوم هم با تساوی خاتمه یابد و بازی به وقت‌های اضافه برود.

در دقیقه ۹۴ وقت اضافه اول ایوانوسک حرکتی را آغاز کرد و پس از ورود به محوطه جریمه رم ضربه‌اش را زد اما اسویلار به راحتی توپ را نصیب خود کرد. این از معدود موقعیت‌های نیمه اول وقت اضافه بود و در ادامه اتفاق دیگری رخ نداد.

نیمه دوم وقت اضافه پایاپای و بدون موقعیت خاصی آغاز شد. در دقیقه ۱۱۲ مینته در سمت راست محوطه جریمه صاحب توپ شد و اقدام به شوت‌زنی کرد اما ضربه‌اش را اسویلار به خوبی دفع کرد‌.

در دقیقه ۱۱۸ علیرضا جهانبخش به بازی رفت. سردار آزمون، دیگر لژیونر ایران اما در کل ۱۲۰ دقیقه بر روی نیمکت قرار داشت و دنیله ده‌روسی او را به زمین نفرستاد.

درنهایت در حالی‌که رم در لحظات پایانی وقت اضافه دوم صاحب توپ و میدان بود، بازی با همان نتیجه مساوی ۱-۱ خاتمه یافت و به پنالتی رفت. در ضیافت پنالتی‌ها روملو لوکاکو از رم و دیوید هانکو و جهانبخش از فاینورد پنالتی از دست دادند و در پایان رم با پیروزی ۴-۲ به مرحله بعد راه پیدا کرد.

دیدگاه‌ها