کد خبر : 2004155 | 04 اسفند 1402 ساعت 06:16 | 13K بازدید | 2 دیدگاه

هفته هفدهم لیگ‌برتر بین‌المللی بود!

بازیکنان خارجی در هفته هفدهم لیگ برتر نمایش خوبی داشتند.

هفته هفدهم لیگ‌برتر بین‌المللی بود!

به گزارش "ورزش سه"، هفته هفدهم لیگ برتر با درخشش خارجی‌های لیگ برتر به ویژه بازیکنان تازه وارد همراه بود و همین موضوع نتایج مسابقات را تحت تاثیر قرار داد، بازیکنان خارجی که کیفیت بالایی از خود به نمایش گذاشتند و در ترکیب تیم‌های خود موثر واقع شدند.

دو بازیکن کلیدی استقلال خوزستان از آماده‌ترین و جذاب‌ترین چهره‌های این هفته لیگ ایران بودند که کامبک رؤیایی را برای این تیم رقم زدند و ستاره ازبکستانی آبی‌های تهران هم در اولین حضور خود برای این تیم گلزنی کرد.

روبرتو تورس، موسی کولیبالی و گادوین منشا بازیکنان قدیمی لیگ ایران هم در این هفته درخشیدند.

روبرتو تورس:

ستاره اسپانیایی تیم فوتبال گل‌گهر در این هفته هم درخشان بود و علاوه بر خلق موقعیت‌های گلزنی برای بازیکنان این تیم از روی نقطه پنالتی برای گل‌گهر گلزنی کرد تا همچنان روند خوب و موفق خود را در لیگ برتر ادامه دهد. او دیر به ترکیب گل‌گهر اضافه شد اما کلیدی‌ترین بازیکن آنها در طول این فصل است.

1979347

آسو رستم:

عراقی تازه‌وارد لیگ ایران نمایش خیره کننده‌ای داشت و با گل و پاس گلی که در اولین حضورش ثبت کرد، نام خود را به عنوان یکی از چهره‌های تاثیرگذار و احتمالی نیم فصل دوم مطرح کرد. این بازیکن عراقی در ترکیب استقلال خوزستان به شکلی بازی کرد که گویا سال‌ها در ترکیب این تیم حضور دارد و ارتباط خاص و خوبی با هواداران و دیگر بازیکنان استقلال دارد، پرتلاش، متعصب و باانگیزه!

ساویو روبرتو:

تکنیک ناب و هوش سرشار، او هر زمان که پا به توپ شد تیم فوتبال استقلال خوزستان روند فوق‌العاده‌ای را پشت‌سر گذاشت و موفق به خلق موقعیت شد. نبض میدان توسط این بازیکن کنترل می‌شد و هر زمان که توپ را در اختیار داشت تصمیمات درست و موثری گرفت. او در این مسابقه یک گل زیبا هم به ثمر رساند.

1993396

موسی کولیبالی:

مدافع باتجربه فولاد که سال‌های زیادی در فوتبال ایران حضور دارد در این هفته یک پیروزی باارزش برای فولادی‌ها رقم زد. حضور به‌موقع در محوطه جریمه نفت و گلزنی در این مسابقه بازی خوب او در خط دفاعی را کامل کرد.

جلال‌الدین ماشاریپوف:

ستاره تیم ملی ازبکستان در اولین مسابقه برای آبی‌ها تک گل تاثیرگذاری به ثمر رساند تا آبی‌ها در این مسابقه شکست نخوردند و حداقل امتیاز را از این بازی سخت خارج از خانه به دست آورند. او در این بازی سخت یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود و امید هواداران استقلال را به ادامه فصل و هماهنگی بیشتر با بازیکنان استقلال بیشتر کرد.

1993849

گادوین منشا:

ستاره پرحاشیه سال‌های نه چندان دور پرسپولیس و استقلال پس از مدت‌ها دوری از ترکیب فولاد در این مسابقه به میدان آمد و در دقایق کوتاهی که در زمین حضور داشت یک پاس گل به نام خود ثبت کرد.

دیدگاه‌ها