کد خبر : 2004161 | 04 اسفند 1402 ساعت 07:35 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

نیجریه‌ای پرحاشیه با پاس گل برگشت!

گادوین منشا در بازی با نفت آبادان پاس گل دوم این تیم را ارسال کرد.

نیجریه‌ای پرحاشیه با پاس گل برگشت!

به گزارش "ورزش سه"، گادوین منشا بازیکن پرحاشیه فولاد خوزستان که در این فصل در اکثر مسابقات به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمده بود و در تعطیلات نیم فصل در آستانه خروج از این تیم هم قرار گرفته بود، در دقایق پایانی بازی با نفت آبادان به میدان آمد و پاس گل دوم این تیم را برای مجتبی نجاریان ارسال کرد.

این بازیکن که در تعطیلات نیم فصل راضی به فسخ قرارداد خود نشد در نهایت به جمع فولادی‌ها بازگشت و با نظر احمد آل‌نعمه در دقایق پایانی مسابقه به زمین فرستاده شد و چند دقیقه پس از حضور در حالی که بازیکنان نفت با حداکثر نفرات در نیمه زمین فولاد حضور داشتند، با پاس در عمق نجاریان را تک به تک کرد و این بازیکن با ضربه بغل پا برای دومین بار دروازه نفت را در این مسابقه باز کرد.

گادوین منشا در این فصل یک گل به ثمر رسانده بود و آن هم در دیگر دربی خوزستان بین استقلال خوزستان و فولاد بود تا در این فصل در دربی‌های خوزستان تاثیر مثبت خود را گذاشته باشد.

با توجه به حضور احمد آل‌نعمه در راس کادرفنی فولاد منشا فرصت این را خواهد داشت تا با رویکرد فنی و اخلاقی متفاوت مجدد شانس حضور در ترکیب اصلی فولاد را داشته باشد و به سطح اول فوتبال بازگردد.

دیدار تیم‌های فولاد و نفت آبادان با نتیجه دو بر صفر به نفع فولادی‌ها به پایان رسید.

دیدگاه‌ها