کد خبر : 2004167 | 04 اسفند 1402 ساعت 09:23 | 32.8K بازدید | 16 دیدگاه

آرنه اسلات:

باعث افتخار است که به دست رم حذف شدیم!

آرنه اسلات، سرمربی فاینورد، اعلام کرد که به حذف مقابل رم در پلی‌آف لیگ اروپا افتخار می‌کند.

باعث افتخار است که به دست رم حذف شدیم!

به گزارش "ورزش سه"، فاینورد شب گذشته در دور پلی آف لیگ اروپا مقابل رم به میدان رفت و در ضربات پنالتی شکست خورد تا فرصت راهیابی به دور یک هشتم نهایی را از دست بدهد.

آرنه اسلات، سرمربی فاینورد، پس از این بازی اعلام کرد ترجیح می‌داد اگر قرار است از این مسابقات کنار برود با شکست مقابل رم، حذف شود.

او در نشست خبری پس از بازی در تحلیل شکست تیمش گفت: "این دردناک‌ترین شکست است، چون در ضربات پنالتی بود. اما اگر در فینال شکست بخورید هم مانند از دست دادن یک بازی پلی‌آف است. به صعود نزدیک شدیم، بازی بسیار خوبی انجام دادیم، اما اهمیت بازی با فینال قابل مقایسه نیست. بله، ما پیش افتادیم و لورنزو پلگرینی یک گل فوق العاده زد، ما بازی خودمان را انجام دادیم، می‌توانستیم پیش بیفتیم اما موفق به انجام این کار نشدیم."

اشتباه روی گل پلگرینی؟

ما باید برای گلزنی پلگرینی ارزش قائل شویم. رم در جناحین بسیار قوی است. هافبک‌ها باید در کناره‌ها عقب‌تر بازی می‌کردند.

1993864

پنالتی‌ها؟

مسئله شانس است. شما می‌توانید پنالتی تمرین کنید، اما بهترین تمرین گرفتن پنالتی، در چنین لحظاتی است. این یک شکست تلخ است، چون من دوست ندارم ببازم، دوست ندارم مانند یک بازنده از زمین خارج شوم اما تیم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت.

چرا رم صعود کرد؟

رم بازیکنان بزرگی دارد. این تفاوت بین ما بود.

شما در سال‌های اخیر همیشه توسط رم حذف شده‌اید؟

من بسیار مفتخرم که به دست رم حذف شدم. زیرا قبل از اینکه مقابل تیم‌های کوچک بازی کنیم، ترجیح می‌دهم با آن‌ها بازی کنم که در دو فینال متوالی بازی کرده‌اند. در فوتبال قهرمانان وجود دارند، آخرین بار پائولو دیبالا تفاوت بین دو تیم را ایجاد کرد، امروز هم پلگرینی.

دیدگاه‌ها