کد خبر : 2004201 | 04 اسفند 1402 ساعت 14:27 | 4.9K بازدید | 2 دیدگاه

شهرداری سیرجان ۱ – ۱ خاتون بم؛

پایان نیمه اول: دوئل حیثیتی زنان برنده نداشت

نیمه نخست داربی کرمانی فوتبال زنان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

پایان نیمه اول: دوئل حیثیتی زنان برنده نداشت

به گزارش ''ورزش سه''، حساس‌ترین جدال هفته سیزدهم لیگ برتر زنان از ساعت ۱۳:۳۰ با تقابل دو تیم شهرداری سیرجان و خاتون بم که در جایگاه اول و دوم جدول رده‌بندی قرار دارند، آغاز شده و نیمه دوم این دیدار جذاب و نفس‌گیر با تساوی یک بر یک به پایان رسید. فاطمه شبان، مهاجم جوان سیرجانی‌ها، زننده گل اول این مسابقه در دقایق ابتدایی این مسابقه بود و در ادامه این دیدار روند نسبتا پایاپایی را پشت سر گذاشت. اما در اواسط نیمه نخست، مونا حمودی، هافبک پیش‌تاخته بمی‌ها موفق به ثبت دهمین گل فصل خود شد و بازی را به تساوی کشاند. در ادامه نیمه نخست، دو تیم موقعیت‌های کمی داشتند که هیچکدام وارد دروازه حریف نشد و این نیمه با تساوی به پایان رسید.

1993953

در صورتی که این دیدار با نتیجه تساوی به پایان برسد، خاتون کماکان با ۳۳ امتیاز صدرنشین خواهد ماند، اما با توجه به برتری ملوان در دیدار مقابل کانی کردستان و ۳۱ امتیازی شدن این تیم، شهرداری سیرجان با یک پله سقوط و ۲۹ امتیاز در جایگاه سوم قرار خواهد گرفت.

شاگردان مریم ایراندوست برای باقی ماندن در کورس جذاب قهرمانی لیگ برتر زنان، تنها ۴۵ دقیقه فرصت خواهند داشت تا با برتری مقابل حریف هم‌استانی خود، بار دیگر به رتبه دوم جدول بازگردند و در ادامه فصل برای کسب مقام قهرمانی تلاش کنند.

1993954

خاتون در صورت پیروزی در این مسابقه، با توجه به ایجاد اختلاف ۴ امتیازی با تیم جدول، مسیر زیادی از کسب دهمین قهرمانی خود در لیگ برتر زنان را طی خواهد کرد.

عکس‌ها: جواد نادری‌پور

دیدگاه‌ها