کد خبر : 2004206 | 04 اسفند 1402 ساعت 14:54 | 26.2K بازدید | 11 دیدگاه

دیبالا رقیب را مسخره کرد: باز هم باختید!

پائولو دیبالا، ستاره رم، بعد از پیروزی تیمش در ضربات پنالتی مقابل فاینورد، به این تیم در شبکه‌های اجتماعی کنایه زد.

دیبالا رقیب را مسخره کرد: باز هم باختید!

به گزارش "ورزش سه"، رم و فاینورد در بازی برگشت پلی‌آف لیگ اروپا هم به نتیجه مساوی 1-1 دست پیدا کردند و رم در ضربات پنالتی موفق شد به مرحله حذفی راه پیدا کند. این سومین رویارویی دو تیم در سه فصل اخیر بود. این دو تیم ابتدا در فینال لیگ کنفرانس در فصل 2021-22 و سپس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا فصل گذشته به مصاف هم رفتند.

تنش بین این دو باشگاه در سال‌های گذشته بالا بوده است و فاینورد حتی تابستان گذشته، زمانی که جالوروسی نتوانست به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند، رم را در شبکه اجتماعی TikTok مسخره کرد. درگیری‌های بین این دو تیم منجر به وضع محدودیت‌هایی برای تماشاگران ایتالیایی و هلندی در کشورهای رقیب شده است.

پائولو دیبالا پس از پیروزی رم در ضربات پنالتی در مرحله حذفی لیگ اروپا، چندین بار در اینستاگرام فاینورد را مسخره کرد. مهاجم آرژانتینی ویدیوی TikTok فاینورد از تابستان گذشته را در یک استوری اینستاگرام به اشتراک گذاشت و نوشت: "فراموش نمی‌کنم."

1993961

او همچنین پستی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که در آن تاکید کرد که جالوروسی "دوباره" پیروز شد.

او به همین کارها هم قانع نشد و در مورد پست اینستاگرام فاینورد پس از باخت آنها در رم با ایموجی‌های خنده کامنت گذاشت و شکست آنها را برای بار سوم مسخره کرد.

1993962

دیدگاه‌ها