کد خبر : 2004211 | 04 اسفند 1402 ساعت 15:14 | 28.5K بازدید | 42 دیدگاه

مسیر طولانی تا رختکن: یزدانی روی اعصاب الهلالی‌ها

سیاوش یزدانی پس از اخراج، مسیر نسبتا طولانی را برای رفتن به رختکن طی کرد.

مسیر طولانی تا رختکن: یزدانی روی اعصاب الهلالی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، سیاوش یزدانی 70 دقیقه خوب را برابر الهلال سپری کرد. مدافع باتجربه اصفهانی‌ها که در بازی رفت نیز تا پیش از اخراج دانشگر عملکرد خوبی داشت، در کینگدام آرنا نیز توانست رضایت هواداران را به دست بیاورد ولی یک لحظه غفلت، همه چیز را به باد داد.

یزدانی در دیدار با الهلال یک مرتبه توپ میتروویچ را از روی خط دروازه برگشت داد و مانع از گلزنی حریف شد. او همچنین در این مسابقه توانست در پنج دوئل از 9 دوئلی که با بازیکنان میزبان داشت برنده باشد و حتی یک بار نیز با یک ضربه، دروازه حریف را تهدید کرد.

1993968

اما در دقیقه 71 و پس از خطایی که او به روی مالکوم برزیلی انجام داد، کمک داور ویدیویی از داور اماراتی درخواست کرد تا به کنار زمین بیاید و صحنه را مورد بازبینی قرار دهد که در نهایت نیز یزدانی با کارت قرمز مستقیم داور اخراج شد تا در ادامه سپاهان سه گل از حریف دریافت کند.

یزدانی پس از این اخراج و زمانی که قصد داشت زمین بازی را ترک کند، در حرکتی غیرقابل پیش‌بینی، نتیجه بازی را به هواداران رقیب نشان داد و همین موضوع سبب شد تا آنها روی سکوهای کینگدام آرنا به خشم آمده و مدافع سپاهان را هو کنند.

1993969

یزدانی نیز که برای رفتن به رختکن باید مسافت زیادی را طی می‌کرد، ابتدا به سمت نیمکت تیمش رفت، ولی مسیر خروج از زمین مسابقه دقیقا روبروی جایگاه بود. به همین منظور، او از پشت دروازه سپاهان و مقابل هواداران الهلال رد شد و سپس با نرم‌دوی، راهی رختکن شد.

1993970

تصاویری از لحظات اعتراض هواداران الهلال به سیاوش یزدانی توسط دوربین عکاسان حاضر در ورزشگاه شکار شده است. از آنجایی که تمامی اتفاقات درون زمین توسط چهار مانیتور غول پیکر ورزشگاه کینگدام آرنا به نمایش درمی‌آید، آنهار تصویر کری‌خوانی یزدانی را مشاهده کردند و به همین دلیل هنگام خروج او از زمین، صدای اعتراض هواداران میزبان نیز بیشتر شد.

1993967

دیدگاه‌ها