کد خبر : 2004246 | 04 اسفند 1402 ساعت 17:48 | 17.3K بازدید | 13 دیدگاه

آرتتا: هواداران فردا حتما به ورزشگاه بیایند!

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، از هواداران آرسنال خواست فردا حتما به ورزشگاه بیایند تا به تیم کمک کنند به شکست مقابل پورتو واکنش نشان بدهد.

آرتتا: هواداران فردا حتما به ورزشگاه بیایند!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آرتتا بعد از چند نمایش درخشان در لیگ برتر با شکست 1-0 مقابل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا غافلگیر شدند و فردا می‌خواهند با ارائه یک نمایش درخشان مقابل نیوکسل دوباره واکنش نشان دهند و به نوار پیروزی برگردند. آرتتا در این باره در نشست خبری خود با خبرنگاران صحبت کرد.

یک تعویض در بازی مقابل پورتو کافی بود؟
"در دو سه بازی اخیر تغییراتی ایجاد کرده‌ایم. درست یا نادرست سعی می‌کنیم شوک مناسبی در نیمه دوم به تیم وارد کنیم."

بعد از بازی مقابل پورتو شاگردانتان هنوز انرژی دارند؟
"بله، به این دلیل که بازیکنان زیادی بازی نکرده‌اند. می‌توانم حس کنم که هنوز پنج یا شش نفر هستند که با بیشترین حد از قدرت به این بازی می‌رسند."

تیم به لحاظ تکنیکی ضعف دارد؟
"بله، ما مطمئناً می‌توانیم در زمینه‌های بسیاری پیشرفت کنیم. این تجربیات به آن کمک می‌کند. اما فقط به خاطر یک بازی بد، فکر نمی‌کنم این حرف آنقدرها هم عادلانه باشد زیرا شاگردانم بسیاری ازحرکات درون زمین را کاملا درست انجام دادند."

1994023

هنوز هم فکر می‌کنید تیم به مهاجم نیاز ندارد؟
"نه، فکر می‌کنم این نتایج اخیر نشان می‌دهد که تیم توانایی گلزنی و تقسیم گل‌ها بین مهاجمان را دارد."

مصدومیت‌های پر تعداد؟
"واضح است که ما چند بازیکن بزرگ را از دست داده‌ایم و هنوز هم آنها را نداریم. ما به آنها برای ادامه فصل نیاز داریم و هر چه سریع‌تر هم به آنها نیاز داریم."

پیشرفت جورین تیمبر در ریکاوری بعد از مصدومیت؟
"من واقعا امیدوارم. او واقعاً خوب کار می‌کند. او با چند بازیکن تمرین کرده است. او قرار است در هفته آینده هم با ما کامل تمرین کند. بعدش باید ببینیم چقدر آماده می‌شود."

اگر مقابل نیوکسل پیروز شوید جشن می‌گیرید؟
"نمی‌دانم بیرون یا داخل رختکن، اما بیایید اول بازی را ببریم. از هوادارانمان می‌خواهم حتما فردا به ورزشگاه بیایند و ما تشویق کنند. برای واکنشی که تیم به شکست مقابل پورتو نشان خواهد داد، این خیلی کمک کننده خواهد بود."

دیدگاه‌ها