کد خبر : 2004269 | 05 اسفند 1402 ساعت 03:13 | 7.6K بازدید | 10 دیدگاه

هفتمین گل مرد سال فوتبال آسیا به تیم‌های ایرانی

در کنار سرخابی‌ها: سپاهان جدیدترین قربانی الدوسری!

سپاهان ششمین تیم ایرانی بود که دروازه‌اش مقابل مرد سال فوتبال آسیا باز شد.

در کنار سرخابی‌ها: سپاهان جدیدترین قربانی الدوسری!

به گزارش "ورزش سه"، استارت کامبک الهلال برابر سپاهان توسط سالم الدوسری زده شد. کاپیتان آبی پوشان پس از دریافت یک پاس از علی البلیهی، در شرایطی که پشتش به دروازه نیازمند بود، با یک چرخش تماشایی و ضربه فنی بغل پا، توپ را به گل تساوی تیمش تبدیل کرد.

گلی که سالم الدوسری وارد دروازه سپاهان کرد، هفتمین گل او مقابل 6 تیم مختلف ایرانی بود. او نخستین گلش را برابر استقلال به ثمر رساند. در سال 2013، کاپیتان امروز الهلال دروازه رحمتی را باز کرد اما شاگردان امیر قلعه نویی به بازی برگشتند و با گل‌های دقایق پایانی منتظری و برهانی، در ورزشگاه ملک فهد ریاض، 2 بر یک از سد الهلال گذشتند.

1994063

او دومین گل خود را در سال 2016 وارد دروازه تراکتور کرد. در مسابقه‌ای که در ورزشگاه سلطان قابوس عمان برگزار شد، الهلال توانست دو بر یک از سد شاگردان امیر قلعه نویی عبور کند. سالم الدوسری یک سال بعد نیز دروازه استقلال خوزستان را در جریان پیروزی دو بر یک تیمش باز کرد.

مرد سال فوتبال آسیا در مراحل یک هشتم و یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2021 دروازه سرخابی‌ها را باز کرد. در جریان شکست دو بر صفر تیم فرهاد مجیدی برابر الهلال در استادیوم زعبیل الوصل، الدوسری گل دوم تیمش را به ثمر رساند. الهلال سپس پرسپولیس را سه بر صفر شکست داد که این بازیکن با شلیکی تماشایی در استادیوم الملز ریاض، گل اول را وارد دروازه حامد لک کرد.

1994064

ششمین گل این بازیکن برابر تیم‌های ایرانی در رقابت‌های لیگ امسال به ثمر رسید. در دیدار برگشت برابر نساجی در مرحله گروهی، سالم الدوسری موفق شد گل دوم تیمش را در جریان پیروزی دو بر یک آبی پوشان به ثمر برساند. او شب گذشته نیز توانست دروازه سپاهان را باز کند.

بدین ترتیب سالم الدوسری هفت بار مقابل تیم‌های ایرانی استقلال تهران (2 بار)، پرسپولیس، استقلال خوزستان، تراکتور، نساجی و سپاهان موفق به گلزنی شده تا به آمار خاصی در این زمینه دست یابد.

1994066

دیدگاه‌ها