کد خبر : 2004310 | 04 اسفند 1402 ساعت 23:31 | 121.3K بازدید | 79 دیدگاه

مدتی است که موبایلم روی میز راه می‌رود

پاسخ مثبت قطبی به قلعه‌نویی منفی است!

افشین قطبی می‌‌گوید همیشه آماده کمک به امیر قلعه‌نویی و تیم ملی ایران خواهد بود‌.

پاسخ مثبت قطبی به قلعه‌نویی منفی است!

به گزارش ورزش سه، هفته گذشته امیر قلعه‌نویی در گفتگوی خود با برنامه فوتبال برتر به تمجید از افشین قطبی پرداخت و اعلام کرد که از او دعوت می‌کند که اگر مایل به حضور در تیم ملی ایران است، از حضورش در کادرفنی تیم ملی استقبال می‌کند.

افشین قطبی در گفتگوی خود با برنامه شب‌های فوتبالی در این باره گفت: آقای قلعه‌نویی خیلی به من لطف ‌کردند. ایشان یکی از موفق‌ترین مربیان ایرانی هستند. همین که ایشان هر سال می‌تواند قهرمانی بیاورد و موفق شود و  توانسته‌ ۵ بازی از ۶ بازی جام ملت‌ها را ببرد، ما باید تشویق‌شان کنیم. ایشان به من لطف کرد که دعوت کرد تا کمک کنم. تیم ملی همیشه در قلب من بوده و در وجدان من هست. وظیفه ملی همه ماست که کشور و فوتبال‌مان را سربلند کنیم.

وی افزود: من همیشه در خدمت ایران هستم و بودم. اگر ایشان می‌خواهد من کمک کنم، من همیشه هستم و مجانی مشورت خواهم داد و هر جای دنیا باشم، کمک می‌کنم. هیچوقت به صورت رسمی این اتفاقی نیفتاده و این موضوع فقط رسانه‌ای شد. برای همین خیلی مهم بود که من از ایشان تشکر کنم و بگویم الان قرارداد دارم و کار بزرگی را زیر دستم برداشتم که یک باشگاه جدیدی را از زمین به بالا بسازم. ولی از دور همیشه می‌توانم به آقای قلعه‌نویی و تیم ملی و بازیکنان ملی و تمام ایرانیان کمک کنم.

1878732

قطبی در ادامه عنوان کرد: ما باید همیشه کارمان را اصولی انجام بدهیم. نمی‌توانیم فقط بگوییم یک سرمربی دلیل پیروزی یا باخت ماست. باید نگاه کنیم که هر بازیکن و هر عضو تدارکاتی وظیفه دارد که تلاش کند و تیم را بهتر کند‌. خیلی وقت‌ها هم شده که ما همه کار را درست انجام بدهیم و نتیجه نیاوریم یا همه کار را بد انجام بدهیم و نتیجه بیاوریم اما سعی می‌کنیم درک کنیم که این جذابیت فوتبال است که شاید بهترین تیم همیشه قهرمان نشود.

او سپس به تمجید از تیم ملی پرداخت و گفت: تیم ملی ایران بهترین تیم جام ملت‌های آسیا بود اما قهرمان نشد. ما می‌توانیم به جای اینکه همدیگر را خراب کنیم و صحبت‌های بد مطرح کنیم، نگاه‌مان این باشد که چطور می‌توانیم کارهای زمینه‌ای انجام بدهیم که فوتبال‌مان بهتر کنیم. قطر ۲۰۰ میلیون دلار خرج کردند که از جام جهانی را میزبانی کنند. دو جام ملت‌ها میزبانی کردند. اینها سرمایه‌ای است که برای فوتبال‌شان گذاشتند آکادمی اسپایر را با بهترین امکانات ساختند. بازیکنان جوان سراسر دنیا را پیدا کردند و به آنها پاسپورت قطری دادند. دلایل موفقیت آنها، همین جزئیات است. دو مربی مختلف آنها را قهرمان کردند. یک مربی شاید بین ۱۵ تا ۲۰ درصد روی نتایج یک تیم اثر بگذارند و باقی موارد به جزئیات دیگر برمی‌گردد. به همین دلیل ما باید هر کسی که سرمربی تیم است، پشتیبانی کنیم.

1562709

سرمربی سابق تیم ملی در پاسخ به اینکه آیا تنها حاضر است به عنوان مشاور به امیر قلعه‌نویی کمک کند، عنوان کرد: اولا به جای اینکه راجع به این جزئیات صحبت کنیم باید بگوییم که من علاقمند هستم که همیشه به تیم ملی ایران کمک کنم. نمی‌توانم چیز دیگری بگویم، چون هیچکسی به صورت رسمی با من صحبت نکرده. من دوست ندارم چیزهایی که تا این حد مهم هستند، قبل از اینکه ما بتوانیم با همدیگر صحبت کنیم، رسانه‌ای شود. کاش آقای قلعه‌نویی به من تلفن می‌زد و مستقیم صحبت می‌کرد. با این شرایط یک‌باره تلفن من روی میز راه میفتد، چون همه زنگ می‌زنند که ببینند جریان چیست.

قطبی در واکنش به اینکه نام او همیشه برای هدایت تیم‌های مختلف سر زبان‌ها بوده است، اظهار داشت: من قلبم برای عشقی که مردم به من نشان دادند، می‌تپد. هر جا که هستم تمام ایرانی‌هایی که می‌بینم، به من انگیزه می‌دهند و لطف دارند.‌ همانطور که آقای کاشانی روز اول من را به پرسپولیس آورد، من خدمت دیدم. کسانی که سال‌ها از وطن‌شان دور می‌شوند، عشقی که به وطن‌شان دارند، بیشتر است. من همیشه این احساس را دارم و خواهم داشت. اینکه چطور می‌توانم کمک کنم، به مسئولان و کسانی برمی‌گردد که برای فوتبال‌ و کشور تصمیم می‌گیرند. من ایرانی به دنیا آمدم و ایرانی هم فوت خواهم کرد.

دیدگاه‌ها