کد خبر : 2004319 | 05 اسفند 1402 ساعت 07:09 | 18.6K بازدید | 40 دیدگاه

برای اردوی جام جهانی ایمیل رسمی گرفتم؛

علیپور: کمترین حقم حضور در تیم ملی است

علی علیپور می‌گوید دوست دارد امیر قلعه‌نویی به او هم برای حضور در اردوی تیم ملی فرصت بدهد.

علیپور: کمترین حقم حضور در تیم ملی است

به گزارش "ورزش سه"، علی علیپور همواره در بحث تیم ملی بدشانس بوده و مصدومیت و ترافیک خط حمله او را از درخشش در سطح ملی دور کرده است. مهاجم سابق پرسپولیس درباره بازی‌ها جام ملت‌های آسیا گفت: در جام ملت‌های آسیا بد شانسی گریبانگیر ما شد وگرنه از لحاظ آمار و عملکرد کلی، تیم خوب و منسجمی بود. رفاقت و فعل خواستن بود ولی بعضی وقت‌ها شرایط یاری نمی‌کند. همه چیز برای قهرمانی آماده بود ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد. ما باید نگاه‌مان رو به جلو باشد.

او درباره ارتباطش با اعضای تیم در زمان جام ملت‌ها گفت: من به شخصه دوست نداشتم بخواهم فکر بچه‌ها از تورنمنت جدا شود یا جای دیگر برود. می‌خواستم تمرکزشان روی بازی باشد تا اتفاقی که همه مردم ایران دوست داشتند را رقم بزنند که نشد.

او درباره جایگاهش در تیم ملی گفت: من در مصدومیت بدشانسی داشتم. اگر درِ تیم ملی به روی همه باز است من هم از این قاعده مستثنی نیستم. کمترین حق من این است که در تیم ملی حضور داشته باشم چون در فصول اخیر آمارهای فوق‌العاده‌ای داشتم. از آنجایی که آقای قلعه‌نویی به همه این فرصت را می‌دهند پس من هم به این فرصت نگاه می‌کنم. از زمانی که در پرسپولیس بودم آمارهای فوق‌العاده‌ای داشتم، در این بین قبول دارم افت‌هایی هم داشتم مثل سال اولی که به اروپا آمده بودم. هرچند در سال دوم ماریتیمو، ۹ گل زده و ۲ پاس گل داشتم که در آن مقطع نگاه درستی به من نشد و از همان عملکرد انتقال خوبی به تیم ژیل ویسنته داشتم. در اولین فصلی که گذشت نسبت به ۷۸۰دقیقه‌ای که بازی کردم توانستم ۴ گل بزنم ۲ پاس گل بدهم و یک پنالتی بگیرم. من ایمیل رسمی از فدراسیون فوتبال برای جام جهانی داشتم که در اردوی جام جهانی حضور داشته باشم. چند روز قبل از ورود به اردو به من گفتند این اتفاق رقم نمی‌خورد و همه این فشارها سبب شدند که مصدومیت رباط برایم پیش بیاید. من الان با بهترین وضعیت بدنی و ذهنی اینجا هستم و با قدرت جلو می‌روم.

او در پاسخ به سوالی درباره ارتباط گرفتن اعضای کادر قلعه نویی با او گفت: متاسفانه از اعضای تیم آقای قلعه‌نویی کسی با من تماس نگرفته است. صحبت من کلی بوده و منظور خاصی به شخص خاصی نداشتم. من ۵ سال و نیم در پرسپولیس بودم و دو فصل و نیم نتوانستم انتظارات را براورده کنم. بعد از آن در ۳سال پرسپولیس قهرمانی و آقای گلی داشتم. سال اول اروپای خوبی نداشتم ولی سال دوم خوب بودم. در سال سوم اتفاقی که منجر به مصدومیتم شد به نسبت دقایقی که بازی کردم عملکرد خوبی داشتم. به من یک بار در زمان آقای کی‌روش، یک بار زمان آقای ویلموتس و یک بار زمان آقای اسکوچیچ فرصت پوشیدن لباس تیم ملی داده شد. دوست دارم فرصتی که به همه داده می‌شود به من هم داده شود تا من هم با پوشیدن لباس تیم ملی کشورم برای کشورم بازی کنم.

دیدگاه‌ها