کد خبر : 2004357 | 05 اسفند 1402 ساعت 10:57 | 16.9K بازدید | 28 دیدگاه

امیدواری بارسا: می‌توانیم قهرمان لالیگا شویم!

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، معتقد است که این تیم شانس قهرمانی در لالیگا را دارد.

امیدواری بارسا: می‌توانیم قهرمان لالیگا شویم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا به عنوان مدافع عنوان قهرمانی قدم به رقابت‌های این فصل لالیگا گذاشت اما نتوانست در این حد و اندازه ظاهر شود و روزهای سختی را تجربه کرد. 

این اتفاقات و نتایجی که این تیم به دست آورد باعث شد که انتقادهای بسیاری از عملکرد کادر فنی و مدیریتی باشگاه بارسلونا مطرح شود و لاپورتا به‌صورت جدی در تلاش است تا فشارها را کاهش دهد و شرایط را به حالت عادی برگرداند. 

او درباره شرایط این باشگاه گفت: «بارسا هیچکس را به‌جز ما هوادارانش ندارد. قدرت ما از هویت، تاریخ و مدل مالکیت ما سرچشمه می‌گیرد که همیشه از سوی هیئت مدیره از آن دفاع شده و در حال حاضر من افتخار قرار گرفتن در راس این هیئت مدیره را دارم.

1989997

ما باید بیشتر از هر زمان دیگری به تیم و مربیان و بازیکنان نزدیک باشیم. اگر بازیکنان ببینند که شما هرگز تسلیم نخواهید شد، آنها هم همین کار را خواهند کرد. اینجا ما تا آخر خواهیم جنگید و این بخشی از هویت رقابتی ما است. ما باید کنار مربیان و مربی بمانیم. 

ما حاضر نیستیم تحت هیچ شرایطی عقب‌نشینی کنیم و همه باید بدانند که ما همچنان برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان رقابت خواهیم کرد. هر اتفاقی ممکن است. ژاوی یک هوادار واقعی است و تا آخر می‌جنگد. حمایت کاملم را از او اعلام می‌کنم.»

دیدگاه‌ها