کد خبر : 2004393 | 05 اسفند 1402 ساعت 13:41 | 95.6K بازدید | 31 دیدگاه

در جلسه با مرادی اتفاق افتاد؛

دستور مهم و غیرمنتظره وزیر ورزش درباره والیبال

وزیر ورزش و جوانان دیروز در فدراسیون والیبال حضور یافت.

دستور مهم و غیرمنتظره وزیر ورزش درباره والیبال

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بازی دوم فینال لیگ برتر زنان بین دو تیم سایپا و مهرسان برگزار شد. سایپا بازی اول را با پیروزی پشت سر گذاشته بود و در مسابقه دوم نیز تا آستانه برد و قهرمانی پیش رفت اما تیم مهرسان توانست یک بازگشت فوق‌العاده داشته باشد و با برتری سه بر دو کار را به تساوی بکشاند.

یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که در یکی دو فصل اخیر پیرامون والیبال زنان رخ داده به پخش زنده مسابقات مربوط می‌شود. جایی که سایت و اپلیکیشن آنتن با همکاری فدراسیون والیبال مسابقات والیبال زنان را پوشش می‌دهد.

1994220

به‌جز خانواده والیبال زنان که بارها از پخش زنده مسابقات تمجید کرده‌اند حالا مقام اول ورزش کشور نیز این اتفاق را مورد تحسین قرار داده است. روز گذشته کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در دفتر وحید مرادی سرپرست فدراسیون والیبال حاضر شد. احتمالا بخشی از این جلسه به صحبت در مورد سرمربی تیم ملی مردان اختصاص داشته اما نکته جالب اینکه وزیر ورزش به همراه مرادی مسابقه فینال لیگ برتر والیبال زنان را هم در اتاق سرپرست فدراسیون تماشا کردند.

1994222

وزیر ورزش در این جلسه از پخش زنده مسابقات لیگ برتر والیبال زنان توسط آنتن تمجید کرد و این موضوع را گامی بلند در راه رشد این رشته ورزشی در بخش بانوان دانست. هاشمی همچنین در این جلسه دستور داد که در صورت امکان صدا و سیما با همکاری آنتن از فصل آینده مسابقات را به شکل زنده پخش کند که در صورت نهایی شدن، اتفاقی جذاب برای ورزش و والیبال زنان محسوب می‌شود.

1994221

یکی از نکات مهم دیگر که در فینال لیگ برتر والیبال زنان به چشم آمد هماهنگی و نظم برگزاری مسابقه بود. اگرچه هفت تیم در لیگ برتر زنان حضور دارند اما نظم همیشگی برگزاری مسابقات، نورپردازی سالن و توجه به جزئیات موضوعی است که باید بابت آن نیز فدراسیون را مورد تمجید قرار داد.

دیدگاه‌ها