کد خبر : 2004412 | 05 اسفند 1402 ساعت 15:44 | 85.1K بازدید | 51 دیدگاه

وینی می‌تواند هرجایی بازی کند

کارلو آنچلوتی برای امباپه جا باز کرد

کارلو آنچلوتی در پاسخ به سوالی در مورد پست وینیسیوس در صورت پیوستن امباپه گفت که او قادر به بازی در هر منطقه ای در فاز تهاجمی است.

کارلو آنچلوتی برای امباپه جا باز کرد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید، صدرنشین لالیگا، فردا در برنابئو میزبان سویا خواهد بود. رئال برای این بازی چند مصدوم و محروم دارد و دست کارلو انچلوتی تقریبا خالی است. بازی فردا از حیث بازگشت سرخیو راموس به برنابئو نیز جالب توجه است.

1992280

کارلو آنچلوتی که با نیم ساعت تاخیر در نشست خبری حاضر شده بود، ابتدا با سوالی در مورد آینده لوکا مودریچ روبرو شد و اینکه گفته می شود او دستیارش خواهد شد: «من در مورد مسائل شخصی صحبت نمی کنم. فکر می کنم آینده مودریچ را خودش باید انتخاب می کند. همه دنیا می دانند او چه بازیکن فوق العاده ای است و خودش انتخاب می کند چه زمانی بازنشسته شود.»

آردا گولر در ترکیب؟ «من باید یازده نفری که قرار است از ابتدا بازی کنند را انتخاب کنم و بهترین تصمیم را بگیرم. آردا هنوز خیلی جوان است و باید صبور باشد.»

کروس و بازگشت به تیم ملی آلمان: «تاثیری روی کیفیت تونی نخواهد داشت و قبل از همه به من گفت. همه روی این فصل تمرکز کرده اند. آینده کروس؟ هیچ کس نمی داند. او که پسر من نیست و تمام ظرفیت ذهنی برای بهترین انتخاب را دارد.»

فرلاند مندی و ارزش او در کارهای دفاعی: «این چیزی که است من برایش ارزش زیادی قائلم. گاهی اوقات کیفیت بسیار بالایی در زمین دارد و هر چیزی که یک مدافع نیاز دارد را در او می بینم. او توانایی دفاعی زیادی دارد.»

پست وینیسیوس در صورت انتقال امباپه: «فکر می کنم وینیسیوس می تواند نزدیک تر به محوطه جریمه باشد و همچنین کنار یک مهاجم دیگر بازی کند. باید به خاطر داشته باشیم که وینی دوست دارد وینگر باشد. او در سال های اخیر بسیار پیشرفت کرده است.»

1986449

سرخیو راموس و بازگشتش: «فردا راموس برمی گردد و فکر می کنم برنابئو به شکل ویژه ای از او استقبال خواهد کرد. او یک کاپیتان فوق العاده بزرگ، واقعی و یک شخصیت بی نظیر برای رئال بود و من خوش شانسم که کاپیتان هایی مثل او، مالدینی، جان تری و غیره داشتم.»

13 بازی برای قهرمانی لالیگا: «ما حساب کتاب نمی کنیم. ما نسبت به رقبا از نظر امتیاز برتری داریم و لیگ در دستان ماست و نباید ناکام شویم. من 15 روز پیش گفتم تیمی که زودتر به 80 امتیاز برسد، شانس بیشتری برای قهرمانی خواهد داشت اما این به آن معنا نیست که با 80 امتیاز قهرمان می شویم.»

اندریک و آینده اش: «ما صحبتی در این رابطه نکرده ایم، اما زمانی که او برگردد، در تیم اصلی خواهد بود. من می بینم که شما در مورد آینده زیاد صحبت می کنید. این باعث خوشحالی من می شود اما فعلا تمرکز فقط روی بازی فرداست.»

وضعیت رودیگر: «شرایط او خیلی خوب است و در ترکیب ثابت خواهد بود. در غیاب او شوامنی خیلی خوب کار کرد اما آنتونیو برمی گردد و این به ما اعتماد به نفس می دهد.»

دیدگاه‌ها