کد خبر : 2004451 | 05 اسفند 1402 ساعت 18:57 | 18.7K بازدید | 10 دیدگاه

مجیدی با قایدی در دربی حساس ایالت شارجه

مهدی قایدی در ترکیب اصلی اتحاد کلباء برای دیدار حساس برابر الشارجه حضور دارد.

مجیدی با قایدی در دربی حساس ایالت شارجه

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری حساس از هفته چهاردهم رقابت‌های ادنوک لیگ امارات، اتحاد کلباء امروز در شهرآورد ایالت شارجه به مصاف تیم اول این منطقه یعنی الشارجه خواهد رفت.

فرهاد مجیدی اسامی یازده بازیکن موردنظرش برای این مسابقه را اعلام کرد که طی آن مهدی قایدی یکی از بازیکنانی است که در ترکیب اصلی تیم حضور دارد.

به مانند دیگر مسابقات کلباء، باز هم شاهد حضور عیسی الهوتی در درون دروازه هستیم. زوج خط دفاعی تیم را دو مدافع با تجربه کلباء یعنی محمد سبیل و والاس دوس سانتوس مدافع برزیلی سابق لاتزیو تشکیل داده‌اند.

1994300

عبدالسلام محمد کاپیتان تیم کلباء همچون دیدارهای قبلی در سمت راست خط دفاعی انجام وظیفه می‌کند و سالم راشد نیز به عنوان مدافع چپ به میدان خواهد رفت.

فیلیپ کیس هافبک میانی و اسلواک کلباء به همراه کایو ادواردو در مرکز میدان بازی خواهند کرد. آنها باید جای خالی دنیل بسا تأثیرگذار را پر کنند که به دلیل محرومیت این مسابقه را از دست داده است. جلوتر از آنها نیز برایان رامیرز بازی خواهد کرد.

مهدی قایدی به عنوان مهره‌ای تأثیرگذار در ترکیب اتحاد کلباء در نقش وینگر چپ و اسپاداسیو نیز به عنوان وینگر راست بازی خواهند کرد. سلطان عادل نیز پس از بازگشت از مصدومیت، در خط حمله حضور دارد.

دیدگاه‌ها