کد خبر : 2004485 | 05 اسفند 1402 ساعت 21:44 | 23.6K بازدید | 4 دیدگاه

مدافع تیم ملی از جام ملت‌ها درد دارد

مدافع ایرانی کایسری اسپور همچنان دور از رقابت‌های باشگاهی است.

مدافع تیم ملی از جام ملت‌ها درد دارد

به گزارش "ورزش سه"، سید مجید حسینی پس از اینکه در نخستین مسابقه تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا مقابل فلسطین حضور تعویضی در لحظات پایانی نیمه اول داشت، در دومین دیدار برابر هنگ کنگ یکی از بازیکنان حاضر در ترکیب اولیه بود ولی پس از آن دیگر بخاطر مصدومیت نتوانست بازی کند.

این مدافع لژیونر فوتبال ایران پس از مصدومیت در جریان جام ملت‌های آسیا، در چهار مسابقه متوالی تیم ملی مقابل امارات، سوریه، ژاپن و قطر غایب بود و حالا هم در رقابت‌های باشگاهی دور از فهرست نفرات کایسری اسپور است.

مجید حسینی که سال گذشته 25 بازی در سوپر لیگ ترکیه انجام داده و دو گل به ثمر رسانده بود، در فصل جاری فقط در 10 مسابقه از 27 دیدار کایسری اسپور حضور داشته که امروز هم دور از فهرست تیمش برابر آنکاراگوچو بود.

1909265

تیم فوتبال کایسری اسپور امروز در حالی که سید مجید حسینی را بخاطر آسیب دیدگی و علی کریمی را به دلیل محرومیت در فهرست نفراتش نداشت، به مصاف آنکاراگوچو رفت و برای پنجمین بازی پیاپی بدون شکست کارش را به پایان برد و یک برد دیگر به دست آورد و توانست با نتیجه 3 بر 2 حریف خود را از پیش رو بردارد تا 35 امتیازی شود و در رتبه نُهم جدول سوپر لیگ ترکیه قرار بگیرد.

مجید حسینی هنوز به تمرینات گروهی کایسری اسپور هم برنگشته و مشخص نیست شدت مصدومیت او که در جریان اردوی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا اتفاق افتاد، تا چه اندازه است.

دیدگاه‌ها